نسخه‌ی بتای Star Wars Battlefront 2 در پاییز امسال منتشر می‌شود

در ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ , 16:00:32
DICE, Star Wars Battlefront 2, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

با توجه به وعده‌ی اخیر شرکت الکترونیک آرتز، امروز نخستین ویدئو از گیم‌پلی بازی Star Wars Battlefront 2 امروز منتشر می‌شود. در چنین شرایطی، استودیو دایس و این شرکت پستی منتشر و اطلاعات جدیدی از این تیراندازی مورد انتظار را منتشر کردند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

با توجه به پست اخیر سازندگان بازی Star Wars Battlefront 2، نسخه‌ی بتای این بازی در پاییز سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار  خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید متن منتشر شده از سوی سازندگان را مشاهده کنید:

این پاییز، می‌توانید دنیای حماسی Star Wars را با بتای چندنفره‌ی Star Wars Battlefront 2 روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی تجربه کنید.

افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، قادر خواهند بود تا زودتر از دیگران به تجربه‌ی نسخه‌ی بتا بپردازند. همچنین این افراد به استار کارت Epic Lightsaber Mastery که برای «یودا» در نظر گرفته شده، دسترسی سریع خواهند داشت.

اما مزایا برای پیش خریدکنندگان بازی به همین موارد ختم نمی‌شود. این افراد همچنین لباس‌های دو شخصیت «رِی» (Rey) و «کایلو رِن» (Kylo Ren) در فیلم Star Wars: The Last Jedi را به‌صورت انحصاری دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، به استار کارت‌هایی برای شش قهرمان و استارفایتر دسترسی سریع خواهند داشت.

در پایان لازم به ذکر است که بازی Star Wars Battlefront 2 در تاریخ هفدهم نوامبر (بیست‌وششم آبان ماه) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضعه خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر