The Elder Scrolls 6 فعلا ساخته نخواهد‌شد؛ Bethesda مشغول ساخت دو عنوان بزرگ دیگر است

در ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ , 13:00:27
Elder Scrolls, The Elder Scrolls 6, شرکت بتسدا (Bethesda Softworks)

اطلاعاتی درخصوص عنوان The Elder Scrolls: VI منتشر شده که برای طرف‌داران این فرانچایز آن‌چنان خوشایند، نیست. با دنیای‌بازی همراه باشید.

شبی که بتسدا در E3 2017 کنفرانس داشت، شاهد معرفی عناوینی جدید از سوی این شرکت بودیم که همگی برای انتشار در سال جاری برنامه‌ریزی شده‌اند. اسم‌هایی مانند The Evil Within 2، Wolfenstien II: The New Colossus و یک محتوای جدید برای بازی ۲ Dishonored با نام Death of the Outsider روی پرده نمایش داده شدند ولی خبری از The Elder Scorlls 6 نبود.

همان‌طور که می‌دانید نسخه قبلی این فرانچایز با نام Skyrim که در سال ۱۳۹۰ منتشر شد، توانست به فروش ۳۰ میلیون نسخه‌ای در نسل گذشته‌ی کنسول‌ها، دست یابد و از سوی دیگر تبدیل به عنوانی موفق و پرطرف‌دار در میان گیمرها شود. بازی بزرگ و پرخرج بعدی بتسدا، Fallout 4 بود که سال ۱۳۹۴ منتشر  و موفق به فروش ۷۵۰ میلیون دلاری در همان روز اول حضورش در فروشگاه‌ها شد.

طرف‌داران «الدر اسکرولز» بعد از عرضه Fallout به‌طور سنتی منتظر بودند که پس از عوض شدن تمرکز شرکت از فرانچایزی به فرانچایزی دیگر، نوبت به Elder Scrolls رسیده باشد، ولی طبق شنیده‌ها باید گفت این‌طور نیست و بتسدا فعلا برنامه‌ای برای ساخت شماره‌ی ششم این سری ندارد.

براساس مصاحبه‌ای که آقای «جف کیفلی» (Geoff Keighley)-روزنامه‌نگار در حوزه بازی‌های ویدئویی- از طریق یوتیوب با نایب‌رییس بتسدا یعنی آقای «پیت هاینز» (Pete Hines) داشته است، شنیده‌شده بتسدا فعلا درحال کار برروی دو عنوان مولتی‌پلتفرم است که هنوز معرفی نشده‌اند و تاکنون ساخت TES 6 آغاز نشده و برنامه‌ای هم در این خصوص تدوین نشده است.

آقای هاینز پس از سوالی که درمورد Elder Scrolls VI از او شد، عنوان کرده که:

خیر، ما درحال حاضر TES 6 را در دستور کار نداریم و منظورم از این صحبت این‌ است که فعلا روی پروژه‌های بزرگ‌تری فعالیت می‌کنیم -منظور عناوینی مثل Fallout Shelter نیستند- بلکه عنوان‌هایی عظیم با محوریت مولتی‌پلتفرم مدنظر ما است.

این‌طور به نظر می‌رسد که ما پس از شش سال انتظار هم‌چنان شاهد این موضوع هستیم که ادامه‌ای برای سری Elder Scrolls ساخته نشده و احتمال داده می‌شود که حتی تا پایان نسل کنونی کنسول‌ها ما این عنوان را تجربه نکنیم. با این‌که چنین موضوعی غیرممکن به نظر می‌رسد ولی باید قبول کرد که این موضوع حقیقت داشته و کسی این حرف را زده که در راس بتسدا قرار دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر