نینتندو سوئیچ توانایی اجرای Need for Speed Payback را دارد

در ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ , 19:00:48
E3 2017, Ghost Games, Need for speed Payback, PlayStation Pro, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One, کنسول Xbox One X, کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

چند روز قبل و در رویداد E3 2017، شرکت الکترونیک آرتز و استودیو گوست گیمز برای نخستین بار گیم‌پلی بازی تازه معرفی شده‌ی Need for Speed Payback را به نمایش گذاشتند. اکنون، جزئیات تازه‌ای از نسخه‌های مختلف این بازی منتشر شده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

آقای «مارکوس نیلسون» (Marcus Nilsson)، تهیه‌ کننده‌ی اجرایی، در مصاحبه‌ی اخیر خود با وبسایت گیم اسپات تایید کرد که بازی Need for Speed Payback از کنسول‌های پلی استیشن ۴ پرو و اکس‌باکس وان اکس پتشیبانی خواهد کرد. متاسفانه جزئیات زیادی از این دو نسخه به اشتراک گذاشته نشده و مشخص نیست چه تفاوتی میان این نسخه‌ها و نسخه‌های معمولی وجود خواهد داشت. نکته‎‌ی دیگری که آقای نیسلون به آن اشاره کرد، توانایی کنسول نینتندو سوئیچ در اجرای این بازی بود:

البته آقای نیلسون در ادامه اضافه کرد که توانایی نینتندو سوئیچ در اجرای بازی Need for Speed Payback به معنای ساخته شدن نسخه‌ای مختص این کنسول نیست:

آیا نینتندو سوئیچ می‌تواند بازی Need for Speed Payback را اجرا کند؟ در پاسخ باید بگویم که دلیلی نمی‌بینم که این کنسول نتواند. با این وجود، در حال حاضر نسخه‌ی نینتندو سوئیچ چیزی نیست که به آن فکر کنیم.

در پایان لازم به ذکر است که بازی Need for Speed Payback در تاریخ دهم نوامبر (نوزدهم آبان ماه) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد؛ البته خریداران نسخه‌ی دلکوس می‌توانند سه روز زودتر به تجربه‌ی بازی بپردازند.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. اگ واس سوئیچ بیاد شک نکن ک میخرم این کنسولو . فرض کن nfs همه جا بتونی بازی کنی
    اووووووووووووف

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر