فیل اسپنسر توضیحات بیشتری از لغو Scalebound ارائه داد
آقای فیل اسپنسر، مدیر بخش اکسباکس، در جدیدترین مصاحبهی خود اعلام کرد که اشتباه آنها در روند توسعهی بازی Scalebound، معرفی زودهنگام آن بود. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
اوایل امسال، شرکت مایکروسافت طی خبری غیر منتظره اعلام کرد که ساخت و توسعهی بازی Scalebound لغو شده است. پس اعلام این خبر، ویدئوها و تریلرهای این بازی نیز از کانالهای رسمی این شرکت حذف شدند. اکنون و با گذشت چند ماه از اعلام این خبر، آقای اسپنسر در مصاحبهی اخیر خود با وسایت ژاپنی Game Watch دوباره به این بازی اشاره و اعلام کرد که او به هیدکی کامیا احترام گذاشته و اطمینان کاملی به او دارد. همچنین از دیدگاه او، استودیو پلاتینیوم گیمز یک استودیو منحصر بفرد و خاص است:
به نظر من معرفی بازی مقداری زود انجام گرفت.
او در ادامه توضیح داد که همین مسئله فشار روی اعضای استودیو را افزایش داد و در نتیجه، مایکروسافت و پلاتینیوم گیمز مطمئن نبودند که بتوانند از پس انتظارات طرفداران بر آمده و همان بازیای که آنها به دنبالش بودند را عرضه کنند. او سپس به این مورد اشاره کرد که این اتفاق برای آنها یک تجربهی آموزنده بوده و امیدوار است که در آینده دوباره بتواند با کامیا و تیمش همکاری کند.
ماه قبل، شرکت مایکروسافت دوباره نام تجاری Scalebound را ثبت کرد. همین اتفاق باعث انتشار شایعاتی مبنی بر ادامهی ساخت بازی در فضای مجازی منتشر شدند؛ البته پس از گذشت مدت کوتاهی از انتشار، تمامی این شایعات رد شدند.