بازگشت Horizon: Zero Dawn به صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا

در ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ , 23:00:44
DiRT 4, GTA V, Guerrilla Games, Horizon Zero Dawn, کنسول PlayStation 4, کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

بالاخره آمار این هفته‌ نیز منتشر شد و در لیست جدید شاهد بازگشت Horizon: Zero Dawn به صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا هستیم. این بازی توانسته همه‌ی رقبا از جمله صدرنشین هفته‌ی قبل، Wipeout: Omega Collection، را کنار بزند و موفقیتی دیگر را در به کارنامه‌ی درخشان خود اضافه کند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

این بازی که در انحصار کنسول نسل هشتمی سونی قرار دارد، به اعتقاد برخی بهترین انحصاری این کنسول نیز هست. البته دور از انتظار هم نیست که یک بازی خوب از گوریلا گیمز در ترکیب با سیاست‌های خوب سونی، طرفداران زیادی را به خود جلب کند و بعد از این همه وقت که از انتشار آن می‌گذرد، هنوز بتواند صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا را فتح کند.

صدرنشین هفته‌ی قبل اما، پایش لغزید و به رتبه‌ی پنجم سقوط کرد. بازی جدید نینتندو سوئیچ به نام ARMS که یکی از بازی‌های مهم منتشر شده برای این کنسول نیز به حساب می‌آید، با درخششی قابل قبول رتبه‌ی دوم این جدول را به دست آورده است. البته طرفداران سوئیچ شاید ناراحت باشند که چرا این بازی در صدر قرار نگرفته است؟ پاسخ این سوال انتشار بازی یک روز قبل از تهیه آمار لیست است؛ این بدان معناست که ARMS وقت کافی برای رسیدن به بیشترین فروش را نداشته است.

این موفقیت نصفه و نیمه‌ی ARMS که یک عنوان جدید است، چهارمین موفقیت فروش هفتگی بازی‌های سوئیچ به حساب می‌آید. سه عنوانی که تابحال موفقیتی بزرگتر از این عنوان داشته‌اند عبارت‌اند از: The Legend of Zelda: Breath of The Wild، ۱-۲-Switch و سرور و سالار همه‌شان یعنی Mario Kart 8 Deluxe.

همچنین شاهد حضور GTA V شکست ناپذیر در رتبه‌ی سوم این جدول هستیم که به نظر می‌رسد اصلاً قصد کوتاه آمدن را ندارد و از این جایگاه همیشگی، حسابی خوشش آمده است! حال این که چه زمان شاهد خارج شدن نام این بازی از ده برتر جدول فروش هفتگی بریتانیا هستیم را فقط خدا می‌داند! شاید با انتشار GTA بعدی!

رتبه‌ی چهارم جدول نیز در اختیار بازی ریسینگ تازه نفس Dirt 4 است که علیرغم عجز در جلب کامل نظر منتقدان، آمار فروش قابل قبولی تا به اینجا داشته است. در آخر نیز با اسامی ده برتر جدول فروش هفتگی بریتانیا در خدمت شما عزیزان هستیم. شایان ذکر است که این جدول تنها بر اساس آمار فروش فیزیکی ارائه شده و فروش دیجیتالی در آن مد نظر قرار نگرفته است.

  1. Horizon: Zero Dawn
  2. ARMS
  3. Grand Theft Auto V
  4. Dirt 4
  5. Wipeout: Omega Collection
  6. Tekken 7
  7. FIFA 17
  8. OverWatch
  9. Injustice 2
  10. Rocket League

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر