تاریخ انتشار نسخه کنسولی بازی Pillars of Eternity: Complete Edition مشخص شد

در ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ , 12:00:36
Cities: Skylines, Linux, Mac OS, obsidian entertainment, paradox interactive, Pillars of Eternity, پی سی گیمینگ (PC Gaming), کنسول Xbox One

در کنار خبر انتشار بازی Cities: Skylines برای پلی استیشن ۴، توسط شرکت «پارادوکس اینتراکتیو»، مشخص شد بازی نقش‌آفرینی استودیو Obsidian Entertainment یعنی Pillars of Eternity نیز برای دو پلتفرم پلی استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در تاریخ سه شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۶ منتشر خواهد شد. نسخه کامل این بازی با نام Pillars of Eternity: Complete Edition در دسترس کنسول‌ها قرار خواهد گرفت که شامل بازی اصلی و دو بسته‌ الحاقی برای این عنوان است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Pillars of Enternity عنوانی در سبک کلاسیک نقش‌آفرینی است که قبلا برای رایانه‌های شخصی، سیستم‌عامل مک و لینکوس عرضه شده بود. این بازی ابتدا از طریق کمپین کیک‌استارتر خود را نشان داد و در آن‌جا بیش از ۴ میلیون دلار توانست حمایت مالی دریافت کند. بعد از انتشار این عنوان، هم بازی کنان و هم منتقدان در سراسر جهان، Pillars of Enternity را ستایش کردند.

در نسخه کنسولی، همان‌طور که اشاره شد علاوه بر بازی اصلی، بسته الحاقی منتشر شده برای این عنوان نیز به‌صورت یک‌جا در دسترس قرار خواهد گرفت. بسته الحاقی The White March در سال ۲۰۱۶ منتشر شده بود. هم‌چنین ادامه این بازی با نام Pillars of Eternity II: Deadfire در دست توسعه است که قرار است در دی ماه ۱۳۹۶ عرضه شود.

قیمت نسخه کنسولی بازی Pillars of Eternity: Complete Edition هنوز مشخص نیست، اما بازی اصلی (بدون بسته‌های الحاقی) با قیمت ۴۵ دلار برای رایانه‌های شخصی به فروش می‌رسد. هرچند که در نسخه کنسول بسته الحاقی هم به آن اضافه شده، اما مشخص نیست آیا با همان قیمت ۴۵ دلار عرضه خواهد شد، یا به‌صورت ۶۰ دلار به فروش خواهد رسید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر