بایوور: بازی Anthem به سری بازی‌های Star Wars شباهت دارد

در ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ , 11:00:36
Anthem, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), شرکت بایوور (Bioware), کنسول Xbox One

استودیو بایوور که در توانایی خود را در ساخت بازی‌های نقش آفرینی به همگان ثابت کرده، جدیدترین آی‌پی خود را با نام Anthem در رویداد E3 2017 معرفی کرد. در آن زمان، جزئیات زیادی از بازی منتشر نشد اما اکنون آقای «آیرین فلین» (Aaryn Flynn)، مدیر اجرایی استودیو سازنده، درباره‌ی ژانر بازی صحبت کرده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

آقایی فیلین اخیراً مصاحبه‌ای با وبسایت CBC داشته است که در آن سوالی پیرامون ژانر بازی پرسیده شد. آقای فلین در پاسخ به این سوال و ژانری که بازی در آن قرار می‌گیرید، گفت:

اسم این ژانر را فانتزی-تخیلی می‌گذاریم که شباهت بسیاری به سری Star Wars و دنیایی سینمایی مارول دارد. در این دو سری شما چیزهای شگفت انگیز بسیاری می‌بینید که اتفاق می‌افتند اما اینکه این‌ها چرا و چگونه رخ می‌دهند اصلاً اهمیتی ندارد.

سری بازی‌های Mass Effect، به عنوان سری بازی‌هایی در ژانر علمی-تخیلی شناخته می‌شود اما هدف اصلی بازی Anthem لذت بردن کاربر از دنیای آن است.

با توجه به صحبت‌های آقای فلین، می‌توان نتیجه گرفت بازی Anthem شباهتی به سری بازی‌های Mass Effect که کاربر را در دنیایی تخیلی که بر اساس احتمالات علمی خلق می‌شوند، ندارد. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی پیرامون موضوعات علمی و پیچیده وجود نخواهد داشت.

در پایان لازم به ذکر است که تاریخ انتشار دقیق بازی Anthem هنوز اعلام نشده است. اما با توجه به اطلاعات موجود، این بازی در سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر