انجام موشن کپچر روی یک خوک در قسمت دوم The Last of Us

در ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ , 12:00:32
The Last of Us, The Last of Us 2

از خوک‌های غیر طبیعی خسته شده‌اید؟ تابحال به این فکر کرده‌اید که چرا سازندگان بازیگرهای شایسته‌ای برای خوک‌ها برنمی‌گزینند؟ من هم همینطور. ولی خوشبختانه انگار استودیو «ناتی داگ»، توسعه دهنده‌ی بازی قسمت دوم The Last of Us از این جزئیات کوچک هم نگذشته‌اند و در کنار آدم‌های بازی، روی خوک‌ها نیز موشن کپچر انجام داده‌اند. حتما کنجکاو شده‌اید! برای اطلاعات بیشتر، با دنیای بازی همراه باشید.

روزهای زیادی از همایش PSX 2016 می‌گذرد و هنوز هم به جز خبری که مبنی بر حضور «شانون وودوارد» به عنوان بازیگر در این بازی منتشر شد، جزئیات خبری که از قسمت دوم The Last of Us منتشر می‌شوند، بسیار اندک هستند. این روزها، اکثر صحبت‌های ناتی داگ حول محور بازی «آنچارتد: میراث گم‌شده» (Uncharted: The Lost Legacy) می‌چرخد، و بعد این مدت، دیگر جدا نوبت آن شده بود که خبری، هرچند کوچک، از قسمت دوم The Last of Us بدستمان برسد. قضیه از این قرار است: روی یک خوک موشن کپچر انجام شده است. این کار به خوبی مهارت ناتی داگ در توجه به جزئیات و زیبایی هرچه بیشتر ابعاد بصری بازی‌هایش را نشان می‌دهد.

اطلاعات توسط کارگردان این شماره، «نیل دراکمن» (Neil Druckmann)، و «هیلی گراس» (Halley Gross) نویسنده بازی، منتشر شده است.

نیل دراکمن در توییتر خود نوشت:

جلسه موشن کپچر امروز قراره عالی باشه. https://t.co/R9xg7XZN7H

بچه‌ها! بچه‌ها! بچه‌ها!  https://t.co/lppLjpyEM8

شایان ذکر است هیچکدام از این دو نفر، نامی از قسمت دوم The Last of Us در توییت‌هایشان نبرده‌اند و ممکن است این موشن کپچر برای یک بازی معرفی نشده بوده یا حتی یک شوخی باشد. ممکن است کسی این خوک را به محل کار آورده باشد اما امیدواریم این همه قصه نباشد. موشن کپچر کردن این خوک مرا بسیار خوشحال می‌کند.

The Last of Us: Part 2  برای پلتفرم پلی استیشن ۴ در دست توسعه است و در تاریخی نامعلوم منتشر خواهد شد.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. درود!
    بله! همین طور است.
    حتا اگر این یک شوخی باشد به طور قطع در آینده بر روی این جزییات حرکتی(مکانیزم حرکتی- دقت کنید) دقت های لازم اعمال خواهد شد. به خصوص اینکه این موجودات در بازی نقش و کارکرد خاصی داشته باشند. این کوشش در جهت باورپذیری فضای بازی، بسیار موثر خواهد بود.
    نکته مهم اینست که این شرکت های معتبر بازیسازی(نه فقط ناتی) از روی مرحله های مشکل(اصلی) بازیسازی عبور کرده و سعی در بهبود جزییات فرعی دارند. به این طریق دایره رویاپردازی دنیای بازیهای شان گسترش یافته و مرزهای جدیدی در نوردیده می شوند. آنها در خواب هایشان به سوی رویاهایشان دست دراز کرده اند.
    و ما در بیداری، هنوز در کابوس!
    اما هنوز که هنوز است مسایل پیش و پا افتاده در این سرزمین دست به دست می شود . هنر بازیسازی از آنها مستثنی نیست. هر چند بعضی از دوستان عزیز(متین ایزدی ها) در جهت بهبود اوضاع با توجه به امکانات موجود، کوشا بوده اند. قابل رصد است. اما دست و پایشان تا همین حد رشد کرده است و برای چیدن رویا،‌کوتاه!
    ===
    Hamedgh
    تیرماه ۹۶
    پانوشت:
    صحبت از خوک شد و به یاد کتاب مزرعه حیوانات(اثر جورج اورول) افتادم. در این کتاب حیوانات مزرعه ای بر علیه صاحبشان قیام می کنند و به آزادی می رسند اما بعد از مدتی اسیر خوک های مستبد شده و آزادی شان به یغما میرود. قوانین اساسی شان در جهت منافع خوک ها تغییر می یابد. این کتاب را با ترجمه کامل تهیه کرده و با توجه به شرایط حال این سرزمین، به دانسته های خودتان اضافه کنید. قبلن از این داستان در سایت دیبازی نوشته بودم.

    پانوشت:
    به این مصاحبه هم دقت کنید. ببینید افراد موثر و مثبت در جوامع انسانی به چه می اندیشند و بعد با افکار و باورهای پوچ برخی از پوچ کله های(صاحب منصب) این سرزمین مقایسه کنید.
    مارک زاکربرگ در سی سی ان در مصاحبه ای اختصاصی گفت: ماموریت جدید فیس بوک این است که مردم را در سراسر جهان به هم نزدیک تر کنیم. در ده سال گذشته ما و همکارانمان در فیس بوک فهمیدیم دادن صدا به مردم خیلی مهم است، اما کافی نیست. بنابراین در ده سال آینده تلاش می کنیم مردم بتوانند جوامع خودشان را بسازند. یعنی علاوه بر ارتباط با دیگران، بتوانند جوامع خودشان را داشته باشند و از این طریق بتوانیم در کنار هم پیشرفت کنیم.
    زاکربرگ که اخیرا به نقاط مختلف امریکا سفر کرده است درباره تفاوت ها و شباهت های مردم گفت: من از این سفرها فهمیدم مردم ممکن است در مسایلی مانند مسایل سیاسی باهم تفاوت داشته باشند، اما شباهت های بسیاری دارند. در مسایلی که معمولا پنهان است، مثل طرفداری از یک تیم فوتبال…بنابراین می شود روی شباهت ها سرمایه گزاری کرد.

    پانوشت:
    دیدگاه های دیگر من…
    ۱-مصیبت الگوهای تاریخ مصرف گذشته – چرا بازی‌های جدید ما را راضی نمی‌کنند؟
    ۲-هم‌اکنون بسته‌ی Rise of the necromancer برای Diablo III در دسترس است
    ۳-نه! این‌بار گول نمی‌خورم!؟
    ۴- موس و صفحه‌کلید Devastator III کولرمستر معرفی شد

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر