بازی‌های رایگان تیر ماه برای مشترکین پلی استیشن پلاس مشخص شد

در ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ , 16:00:59
Game of Thrones, Play Station Vita, PlayStation Plus, Until Dawn, شرکت سونی (Sony)

شرکت «سونی» اعلام کرد بازی‌های رایگان خود را برای اعضای پلی استیشن ۴ بزودی منتشر می‌کند. در مجموع، شش بازی رایگان برای مشترکین پلی استیشن پلاس قرار است در دسترس قرار بگیرد که سه مورد از آن‌ها برای پلتفرم پلی استیشن ۴ به لطف قابلیت «کراس-بای» روی این کنسول نیز قابل بازی خواهند بود. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بازی‌هایی که برای پلی استیشن ۴ لیست شده شامل عنوان اختصاصی و ترسناک «تا سپیده‌دم» (Until Dawn) و بازی سریالی استودیو «تل‌تیل» یعنی «بازی پادشاهان» (Game of Thrones) است. برای پلی استیشن ویتا نیز بازی Don’t Die, Mr. Robot در سبک اکشن است و از قابلیت «کراس-بای» استفاده می‌کند که باعث می‌شود تا این عنوان، بر روی پلی استیشن ۴ نیز قابل بازی باشد. دارندگان کنسول دستی ویتا، هم‌چنین می‌توانند در این لیست بازی Element4l را نیز تجربه کنند. برای دارندگان پلی استیشن ۳، اعضای پلاس می‌توانند بازی Darkstalkers Resurrection را دریافت کنند. هم‌چنین دیگر بازی رایگان روی این پلتفرم Tokyo Jungle است که یک عنوان سریع و اکشن است.

تمام شش بازی موردنظر از تاریخ سه شنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۶ به‌صورت رایگان برای دارندگان اشتراک پلاس در دسترس خواهد بود. اعضای پلاس هم‌چنین می‌توانند در این ماه می‌توانند بوستر پک بازی Orcs Must Die: Unchained را نیز رایگان دریافت کنند، بتای این بازی قرار است در سه شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۶ برای پلی استیشن ۴ عرضه گردد و نسخه نهائی بازی نیز در تاریخ سه شنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ برای پلتفرم مذکور عرضه خواهد شد.

در پایان لیست بازی‌های رایگان این ماه را به‌صورت جداگانه روی هر سه پلتفرم مشاهده می‌کنیم:

پلی استیشن ۴

  • Don’t Die, Mr. Robot
  • Game of Thrones
  • Until Dawn

پلی استیشن ۳

  • Darkstalkers Resurrection
  • Tokyo Jungle

ویتا

  • Don’t Die, Mr. Robot
  • Element4l

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر