گزارش: محتوای دانلودی‌‌ برای بخش تک نفره‌ی Mass Effect: Andromeda عرضه نمی‌شود

در ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ , 16:00:44
Anthem, Mass Effect: Andromeda, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), شرکت بایوور (Bioware), کنسول Xbox One

در چند وقت اخیر، شایعاتی در فضای مجازی منتشر شدند که با توجه به آن‌ها، قرار نیست هیچ گونه محتوای دانلودی‌ای برای بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شود. اکنون، وبسایت کوتاکو با انتشار یک پست این شایعات را تایید کرده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

دیروز، یک شرکت اتریشی با نام Sinclair Networks ادعا کرد که استودیو بایوور این شرکت را برای ساخت و توسعه‌ی محتوای دانلودی بازی Mass Effect: Andromeda استخدام کرده بود که اکنون این پروژه لغو شده است. پس  از انتشار گسترده‌ی این خبر در فضای مجازی، تعدادی از کارکنان استودیو بایوور از طریق توئیتر این خبر را تکذیب کرده و اعلام کردند که تاکنون نام چنین شرکتی را نشنیده‌اند.

در حالی که استودیو بایوور در پشتیبانی از عناوین خود با انتشار محتویات الحاقی سابقه‌ی خوبی دارد، بسیاری انتظار داشتند تا شرایط برای Mass Effect: Andromeda نیز به همین منوال باشد. اما این‌طور که به نظر‌ می‌رسد استودیو بایوور در حال حاضر سیاست متفاوتی را در پیش گرفته است. با توجه به منابع مختلف وبسایت کوتاکو، هیچ محتوای دانلودی‌ای برای بخش تکنفره‌ی این بازی عرضه نمی‌شود.

پیش از این و در ماه آوریل، وبسایت کوتاکو گزارش داده بود که استودیو بایوور برنامه‌های خود برای دنباله‌ی بازی Mass Effect: Andromeda را کنار گذشته است. در نتیجه‌ی این تغییر برنامه نیز بسیاری از کارمندان به دیگر شعب بایوور منتقل شدند تا روی پروژه‌های دیگر همانند Anthem کار کنند.

در پایان باید گفت که هیچ کدام از این گزارشات رسمی نبوده و استودیو بایوور نیز تاکنون هیچ واکنشی نسبت به این اخبار نشان نداده است. البته وبسایت کوتاکو در طی دو هفته‌ی اخیر بارها درخواست اعلامیه‌ از سوی بایوور را داشته که متاسفانه تلاش‌های آنان تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر