فومیتو اودا ایدههای خود را پیرامون نسخه بازسازی شده Shadow Of The Colossus با سونی در میان گذاشت
در طول همایش E3 2017 بود که شرکت «سونی» اعلام کرد، بازی نسخه بازسازی شده Shadow of the Colossus که قبلا برای پلی استیشن ۲ در سال ۲۰۰۵ منتشر شده بود را برای پلی استیشن ۴ نیز عرضه خواهد کرد. در این بین، کارگردان نسخه کلاسیک این بازی، یعنی آقای «فومیتو اودا»، لیستی از تغییراتی که او فکر میکند برای نسخه بازسازی شده Shadow of the Colossus مناسب است را به سونی ارائه داد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
بازی مذکور، توسط استودیو «بلوپوینت گیمز» در دست توسعه است، شرکتی که نسخه ریمستر از بازی «گراویتی راش» (Gravity Rush) نسخه پلی استیشن ۴ و همچنین «کالکشن آنچارتد: نیتن دریک» (Uncharted: The Nathan Drake Collection) را ساخته است، اینبار سراغ Shadow of the Colossus رفته است. طبق توصیف «یوشیدا» رئیس شرکت سونی، نسخه بازسازی شده از کنسول پلی استیشن ۲، تمام قسمتهایش از اول بازسازی شده، ولی محتوی بازی بدون تغییر مانده است. لازم به ذکر است، کارگردان افسانهای، «فومیتو اودا» در ساخت عنوان نسخه بازسازی شده Shadow of the Colossus نقشی ندارد. البته این بدان معنا نیست که «اودا» کلا نقشی در آن نداشته باشد، بلکه بهتازگی، او لیستی از نظرات و ایدههایی را پیرامون نسخه بازسازی شده به سونی ارائه داده است.
همچنین وبسایت یوروگیمر با اودا مصاحبهای داشته که در ادامه، خلاصهای از آن را مشاهده خواهیم کرد:
مواردی پیرامون نسخه بازسازی شده وجود دارد، و من میخواهم آنها را تغییر دهم، اما نمیتوانم آنها را ذکر کنم، زیرا اگر من یک چیزی بگویم و در نسخه نهائی وجود نداشته باشد، این یک مشکل بزرگ است.
نسخه بازسازی شده Shadow of the Colossus برای پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد، قیمت این بازی هنوز مشخص نشده است.