کارگردان Assassin’s Creed Origins از نقشهی بازی میگوید
شهرها و محیطهای خلق شده در سری بازیهای Assassin’s Creed، همیشه یکی از مهمترین نقاط قوت این سری بوده است. زمانی که نسخهی جدیدی از این سری معرفی میشود، علاقهمندان مشتاقند تا اطلاعات بیشتری پیرامون لوکشینها و اندازهی نقشهی بازی بدانند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
کارگردان بازی Assassin’s Creed Origins، آقای «اشرف اسماعیل» (Ashraf Ismail)، در مصاحبهی اخیر خود که با مجلهی گیم اینفورمر داشته است، به تعدادی از سوالات دربارهی اندازهی نقشه و دو شهر ممفیس و اسکندریه پاسخ داد که ذهن بسیاری از علاقهمندان را در چند مدت اخیر به خود مشغول کرده بود. آقای اسماعیل در این باره گفت:
اگر بخواهم با نسخههای قدیمی این سری مقایسه کنم، نمیدانم بهطور دقیق از چه تعداد از آنها بزرگتر خواهد بود اما میتوانم با اطمینان بگویم که نقشهی این بازی حداقل دو برابر هاوانا در Black Flag اندازه خواهد داشت. البته فکر نمیکنم اندازهی نقشه اهمیتی داشته باشد، بلکه محتویات آن اهمیت دارد. اینکه این محیطها چقدر زنده و پویا هستند. بنابراین ماموریتهای فرعیای را در نقشهی بازی قرار دادیم که هر کدام تجربهای منحصر بفرد و خاص برای کاربر به همراه دارد.
باید اشاره کرد که اندازهی هاوانا در مقایسه با دو شهر پاریس و لندن که در نسخههای اخیر به عنوان لوکشینهای اصلی بودند، بسیار کوچک است. با این وجود، نقشهی Origins بسیار وسیع بوده و دو شهر ممفیس و اسکندریه که اندازهی یکسانی خواهند داشت، تنها دو بخش کوچک از منطقهی بازی هستند.
آقای اسماعیل همچنین اعلام کرد که «سنو» میتواند برای مسافتی نامحدود پرواز کرده و تنها با فشردن یک کلیک نزد «بایِک» بازگردد. موضوع بعدی که آقای اسماعیل دربارهی آن صحبت کرد، دوران مدرن بوده است. او گفت که در حال حاضر قادر به صحبت کردن دربارهی این موضوع نیست. با این وجود، در ادامه اضافه کرد که سازندگان بازی به بازخوردهای مثبت و منفی طرفداران نسبت به دوران مدرن گوش داده و باور دارد که برنامهی سازندگان بازی برای استفاده از این المان مهم طرفداران را غافل گیر خواهد کرد.
در پایان لازم به ذکر است که بازی Assassin’s Creed Origins در تاریخ بیستوهفتم اکتبر (پنجم آبان ماه) برای پلتفرمهای پلی استشین ۴، اکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.