بازی Battlefield 1 به همراه چند عنوان دیگر به لیست بازی‌های شبکه EA/Origin Access اضافه شدند

در ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ , 17:00:49
FIFA 18, Oxenfree, Star Wars Battlefront, بازی Battlefield 1, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

شرکت «الکترونیک آرتز» برخی از جزئیات تازه درمورد محتویات جدیدی که قرار است به شبکه EA/Origin Access اضافه شوند را نشان داد، هم‌چنین در این لیست برخی نام‌های بزرگ به‌چشم می‌خورد که یکی از آن‌ها بازی Battlefield 1 است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

امروز، اعضای شبکه EA Access می‌توانند بازی «جنگ ستارگان: جبهه نبرد» (Star Wars Battlefront) را با تمامی بسته‌های الحاقی آن دریافت کنند. این بازی چندی از طریق سرویس یاد شده، به‌صورت رایگان عرضه شده بود، اما در حال حاضر هر دو بازیکنان اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی می‌توانند از تجربه کامل بازی بر روی پلتفرم خود، تا زمان انتشار دومین نسخه از این مجموعه لذت ببرند.

مشترکین و اعضای شبکه EA Access هم‌چنین می‌توانند عناوین دیگری مانند نسخه ویژه‌ی «سمیز ۴» (The Sims 4: Digital Deluxe Edition)، «اُکسن‌فری» (Oxenfree) و Rebel Galaxy دسترسی داشته باشند. تاریخ راه‌اندازی این بازی‌ها برای قرار گرفتن روی این شبکه هنوز اعلام نشده است، اما بعد از آن می‌توانید به‌صورت دائمی به آن‌ها دسترسی داشته و زمان زیادی را به بازی کردن با این عناوین بپردازید. در ادامه بازی‌هایی مانند «فیفا ۱۸» (FIFA 18) به‌صورت محدود نیز روی EA Access قابل بازی خواهد بود، هم‌چنین برای اولین بار، بازی‌های Madden NFL 18, NHL 18 و NBA Live 18 به‌صورت محدود روی این شبکه قابل بازی هستند. تاریخ خاصی برای انتشار این عناوین روی شبکه EA Access اعلام نشده، ولی به‌نظر می‌رسد یک هفته قبل از انتشار رسمی، روی این شبکه قرار بگیرند.

به‌طور کلی، EA و Origin Access سرویس اشتراکی برای کاربران رایانه‌های شخصی و اکس‌باکس وان است و به بازیکنان اجازه دسترسی نامحدود به مجموعه‌ای از بازی‌های شرکت الکترونیک آرتز را می‌دهد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر