بتسدا جزئیاتی از The Evil Within 2 ارائه کرد

در ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ , 18:00:54
The Evil Within, The Evil Within 2, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت بتسدا (Bethesda Softworks), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One

بتسدا جزئیات جدیدی را از The Evil Within 2 در پاسخ به سوالات مکرر مخاطبان ارائه کرده است. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

قسمت دوم این عنوان در تاریخ ۲۱ مهر ۱۳۹۶ برای سه پلتفرم اکس باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. بسیاری از گیمرها عاشق فاکتورهای ترسناک روانشنواسانه‌ی نسخه‌ی اول بودند و آن را برای همین موضوع ستایش می‌کردند. در قسمت اول بازی اگر با دقت بالا در بازی پیش نمی‌رفتید، به احتمال زیاد داستان بازی برای شما بسیار گیج کننده جلوه می‌کرد. سه سال بعد از بازی کردن قسمت اول، ممکن است افراد بسیاری که در قسمت اول هم سرگردان بودند بخواهند اطلاعات بیشتری قبل از بازی کردن قسمت دوم کسب کنند.

سرانجام بتسدا تصمیم گرفت در پاسخ به درخواست عده‌ای از مخاطبان، جزئیاتی را منتشر کند. این جزئیات، برای کسانی که بازی اول را بازی نکرده‌اند حاوی اسپویل هستند. کل جزئیات ارائه شده توسط بتسدا در این لینک قرار دارد. اگر بعضی از عزیزان قصد بازی کردن قسمت اول را دارند و از اسپویل نیز خوششان نمی‌آید، خواهشا مطلب را نخوانند!

البته در شروع مطلب نیز ذکر شده است که برای بازی کردن قسمت دوم و لذت بردن از آن نیازی به دانستن همه‌ی این جزئیات نیست اما با این حال به پرسش‌ها پاسخ داده شده است و علاوه بر روشن کردن برخی نکات در داستان قسمت اول، جزئیاتی نیز از قسمت دوم در این مطلب آورده شده‌اند. شروع مطلب بدین شرح است:

برای رفتن از The Evil Within به The Evil Within 2 شما به دانستن پیش‌زمینه‌ای از دل قسمت اول بازی نیاز ندارید اما اگر اطلاعاتی درباره‌ی آن می‌خواهید ما آن را در اختیارتان می‌گذاریم. هسته‌ی اصلی ماجرا، مبارزه‌ی یک مرد با هیولاهای وجود خودش (هم در ظاهر و هم در باطن) در جریان سفر او برای نجات دخترش در دنیایی پیچیده است.


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. ” اگر بعضی از عزیزان قصد بازی کردن قسمت اول را دارند و از اسپویل نیز خوششان نمی‌آید، خواهشا مطلب را نخوانند! ”
    یجور گفتید ،فکر کردیم الان داستان بازی رو با تمام جزئیات و نکات پنهانش شرح دادین.این مطلب که ترجمه نشدست! :|

    ۰۰
    1. شرمنده…منبع همینجوری بود و در ضمن اون همه مطلب تو قالب خبر نمی‌گنجه و باید مقاله کار کرد براش…معمولا برای دادن همچین خبری لینک مطلب اصلی رو از سایت رسمی مطلب می‌دن که ما هم گذاشتیم.
      باز هم بنده بابت قصور سایت منبع، از شما پوزش می‌طلبم

      ۲۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر