تصاویر مفهومی و اولیه از مرگ !

در ۱۳۹۰/۰۴/۰۴ , 11:24:16

“تعداد کمی از مردم هستند که می توانند به رویای های خود جامعه عمل بپوشانند .مخصوصا هم اگر ۲ رویای دوست داشتنی داشته باشند.”
Joe Madureira یکی از افرادی است که با ۲ رویای داستان های کمیک و بازیها ی اکشن بزرگ شده بود و دوست داشت که هر دو را با هم ترکیب کند حتی نامی هم برایش انتخاب کرده بود”Joe Mad style” “سبک جو دیوانه ” .
او در ابتدا و قبل از اینکه وارد دنیای بازی سازی شود یک طراح در داستان ها و کتاب های کمیک بود اما به خاطر خلاقیت بالایی که داشت در ساخت هر دو نسخه بازی Darksiders عنوان مدیر اجرایی را به او داده اند .
او در نسخه اول بازی Darksiders به همه نشان داد که چگونه می توان رویاها و سرگرمی های دوران کودکی خود را به حرفه ای جالب تبدیل کند. او حالا به عنوان یک طراح حرفه ای در دنیای بازی ها شناخته می شود .

محل ساخت بازی ! بین آن همه گل گیاه شخصیت مرگ را طراحی کردن خیلی باید سخت باشد !!!
………………………………………………………………………………………………………
Darksiders II حالا به یکی از بهترین بازی های رایانه ای تبدیل شده است و خیلی از بازی کننده ها در انتظار این بازی هستند .
Joe Madureira و تیم طراحش در این بازی به جای اینکه شخصیت اول داستان را کامل کنند دست به یک عمل بزرگ زدند و یکی دیگر از سه شخصیت باقی مانده سواران مرگ را طراحی کردند .
شخصیتی که تا به حال کسی چهره او را ندیده است و هر که دیده است زنده نمانده است .

آنها شب های طولانی را جهت ساخت این شخصیت صرف کردند اما هیچ کدام از طرح ها راضی کننده نبود تا اینکه چهره شخصیت اول داستان را پشت یک نقاب پنهان کردند ..به راستی چه کسی است که تا به حال چهره مرگ را دیده باشد … مرگ چه شکلی است ؟؟؟

در انتها شخصیتی را ساختند که در همان معرفی اول همه را مجذوب خود کرد و یک احساس منحصر به فرد را ایجاد می کرد : مرگ !!

تصاویر طراحی اولیه این بازی :

…………………………………………………………………………………………………..

امضای جو در پایین این طرح کاملا نمایان است !

……………………………………………………………………………………………………

یکی از طرح هایی که نتوانست نظر گروه را جلب کند و از طرح های اولیه بازی به شمار می رود بعد از تغییرات در فیزیک و لباس ، شخصیت اصلی را ساختند .
………………………………………………………………………………………………………

این طرح هم نتوانست آن جور که باید خود نمایی کند چهره تکراری بود ودر انیمیشن ها و فیلم های ساخته شده این چهره را به عنوان مرگ نشان داده بودند …
………………………………………………………………………………………………………

این یکی اگر ساخته میشد به یکی از مضحک ترین شخصیت ها تبدیل می شد !!!
مرگ با اسلحه گرم و چهار دست ؟!!؟!؟
…………………………………………………………………………………………………..

طرحی راضی کننده که بعد ها تکمیل شد …
……………………………………………………………………………………………………..

شخصیت در حال تکمیل شدن بود و گروه هیجان بسیار بالایی داشت ! به حالت های چهره توجه کنید
…………………………………………………………………………………………………..

شخصیت نهایی ! نه چهار دست دارد و نه چکمه پوشیده است و نه اسلحه گرم دارد ..
چهره او هم پوشیده است چرا که کسی مرگ را ندیده است و زنده مانده باشد تا چهره اورا به خاطر بسپارد !
حسین براتی ( Ichimaro Gin )


53 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. آره خیلی شبیه هست بعد از کلی طرح دادن آخر سر یه دست splater house بازی کردن همه چی اومده دستشون.
      سری یک این بازی هم با اینکه یکی از بهترین داستان ها رو داشت ولی خیلی بچه گانه روایت میشد گرافیک فوق ضعیف بازی هم باعث میشد بازی همچین مالی نباشه.
      حالا تو این سری دوم چه خواهند کرد؟؟؟!!!!

      ۰۰
  1. مفهوم “مرگ” خیلی پیچیده تر و فلسفی تر از این شخصیتیه که جو و دوستانش طراحی کردن. به نظر من باید خیلی بیش تر روش کار می کردن. این کاراکتر به من هیچ حسی از مرگ نمی ده.
    ——————————-
    MW3 Fighters

    ۰۰
    1. مرد حسابی عزرائیل یکی از فرشته های مقرب درگاه الهی رو با این طرح زپرتی (البته برای بازی قشنگه سوء تفاهم نشه :mrgreen: ) مقایسه می کنی؟؟؟
      این تصورات ما از مرگه که چهره این شخصیت رو خلق کرده و نیست که مرگ برای اکثر افراد چیز ترسناکیه فکر میکنیم برای ایجاد حس اون باید از کاراکترهای با قیافه خشن و ترسناک و بی روح استفاده کنیم :lol:

      ۰۰
    2. طرح زپرتی هست ولی شخصیت مرگ و برادراش همونهایی هستند که تو انجیل نوشته قرار هست با همکاری عزرائیل دنیا رو به پایان برسانند.

      ۰۱
    3. اگه آدم بدی باشی مرگ به همبن صورت ترسناک میاد جلو چشت ولی اگه خوب باشی به قول خودت زپرتی نمیاد بعدشم من انقدر می فهمم که نخوام به دین توهین کنم

      ۱۰
    4. باسلام
      نه دوست من مرگ همون عزرائیل نیست، مرگ حالتی است که بعد از انجام وظیفه عزرائیل ایجاد میشه
      و البته چون برداشتها از فرشتگان والامقام خداوند در غرب امروز کاملاً سطحی شده و دوغ با دوشاب قاطی شده اینها هم با هم ترکیب شدن. امیدوارم موفق باشی.

      ۰۰
    1. دوست عزیز کار طراح های ایرانی هزار هزار بار بهتر و خلاقانه تر و پر جزئیات تر از این طرح مسخره است. طراح های ایرانی شاهکارن. مشکل تو ایران تو اجرا و بخش طراحی سه بعدی شخصیت هاست. بسیاری از بازی های بزرگ برای طراحی شخصیت هاشون از طراح های ایرانی استفاده می کنن. مثل همون مرغ همسایه است دیگه!
      Adel_97 از انجمن PC$

      ۱۱
    2. بله بله. اونوقت یک مثال از یک کانسپت زده شده توسط ایرانی ها می گید که بازی های بزرگ ازشون استفاده کردن؟؟؟

      شما یه نگاه به سی جی آرت خودمون بنداز و یه مقایسه ی سطحی بزن با کارای دیگران!

      قربونش برم قیمت آرتیست ها تو ایران که سر به فلک می زنه. هیچ کدوم هم کار دیگری رو قبول نداره و خودش رو خدا می دونه.

      با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمی شه عزیز دلو

      ۰۰
  2. واقعا ایده و طراحی منحصر به فردی در این شکل دیده می شود و تصور دیدن چنین شخصی در بازی آدم رو به اشتیاق وا می داره
    اما طراحی شخصیت به تنهایی نمی تونه بازی رو قشنگ کنه و لازمه که تمام محیطی که شخصیت داخل اون رو می راه از فیزیک خوبی برخوردار باشه

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر