احتمال معرفی فصل دوم بازی The Wolf Among Us توسط تل‌تیل رد شد

در ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ , 17:00:50
Telltale Games, The Wolf Among Us, پی سی گیمینگ (PC Gaming), کنسول Xbox One

اگر به‌خاطر داشته باشید، دیروز در خبری اعلام شد، احتمال معرفی فصل دوم  The Wolf Among Us در همایش کامیک‌کان ۲۰۱۷ وجود دارد. حال، استودیو بازی‌سازی «تل‌تیل» به این شایعات واکنش نشان داد و گفت فعلا خبری از انتشار فصل جدید برای دو بازی The Wolf Among Us یا Tales of the Borderlands نخواهد بود. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

طی صحبتی که وب‌سایت یوروگیمر با تل‌تیل انجام داد، و از آن‌ها پیرامون ساخت ادامه‌ی دو بازی  The Wolf Among Us و Tales of the Borderlands سوال کرد که تل‌تیل هم به این دو سوال این‌گونه جواب داد:

از ما، بارها و بارها خواسته شده تا به برخی از رمز و راز‌هایی که در پایان The Wolf Among Us اتفاق افتاده، شفاف‌سازی کنیم. چیزی که من همیشه می‌خواستم بپذیرم این است که پاسخ روشنی را برای کسانی که هدف‌شان دیدن پایان داستان است، داشته باشیم، ما موافقت کردیم که این راز را برای هواداران در نظر بگیریم. با این تفاسیر، ما هیچ‌گاه داستان The Wolf Among Us را ادامه نخواهیم داد و این چیزی است که توافق شده و مطمئنا داستان را مستقیما ادامه نمی‌دهیم و چیز‌هایی که به‌صورت راز در ذهن مخاطب باقی مانده، بهتر است تا به آن پاسخ داده نشود.

و اما، تل‌تیل درمورد بازی Tales of the Borderlands این‌گونه واکنش داد:

ما فعلا هیچ‌ برنامه‌ای برای ادامه دادن این بازی نداریم، هم‌چنین ما می‌دانیم که دوستان‌مان در استودیو «گیرباکس» به‌سختی مشغول ساخت دنباله‌ای از جهان Borderlands هستند. ما خودمان از طرفداران سرسخت مجموعه‌ی Borderlands هستیم، بنابراین فعلا هیچ مورد امیدوارکننده‌ای از ادامه این بازی توسط ما وجود ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر