خالقان Nier: Automata از ساخت دنبالهی این بازی میگویند
بازی نقش آفرینی Nier: Automata که اخیراً عرضه شده، عملکرد بسیار خوبی در کشور ژاپن داشته است؛ بهطوری که نسخهی پلی استیشن ۴ این بازی تاکنون ۳۵۰ هزار نسخه فروش داشته است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
تعدادی از سازندگان بازی Nier: Automata از جمله آقای «یوکو تارو» (Yoko Taro)، خالق این سری، آقای «یوسوکه سایتو» (Yosuke Saito)، «تاکاهیسا تائورا» (Takahisa Taura)، «کیچی اُکِیب» (Keiichi Okabe)، «آساهیکو یوشیدا» (Asahiko Yoshida) اخیراً مصاحبهای با وبسایت فامیتسو انجام دادند که آرپیجی سایت آن را ترجمه کرده است.
موفقیت بازی Nier: Automata در فروش باعث شد تا احتمالات زیادی دربارهی آیندهی این سری به وجود بیاید. یکی از احتمالات ساخت ریمیک نسخهی اول بود که در سال ۲۰۱۰ برای کنسولهای پلی استیشن ۳ و اکسباکس ۳۶۰ عرضه شد. آقای تارو به عنوان خالق این سری در پاسخ به سوالی مرتبط با این موضوع گفت که ساخت نسخهی ریمیک به شرکت اسکوئر انیکس بستگی دارد. در ادامه، آقای سایتو اضافه کرد که مسئولان این شرکت در حال حاضر مشغول بررسی میزان تقاضای کاربران برای ساخت این نسخه هستند. همچنین اگر نسخهی ریمیک ساخته شود، بدون شک تارو در پروژه حضور خواهد داشت تا ویژگیهای جدیدی را به بازی اضافه کند.
در بخش دیگری از مصاحبه، آقای تائورا از استودیو پلاتینیوم گیمز به صحبت دربارهی دنبالهی Nier: Automata پرداخت و اعلام کرد که آنها به دنبال ساخت آن هستند. البته در ادامهی افزود که برای ساخت دنباله باید تمامی خالقان قدیمی در پروژه حضور داشته باشند، در غیر اینصورت ترجیح میدهند که هرگز دنبالهی بازی ساخته نشود. در پایان لازم به ذکر است که این بازی هم اکنون برای پلفرمهای پلی استیشن ۴ و رایاننههای شخصی در دسترس است.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
بایدم بسازن.
واقعن این ساتدیو کارش حرف نداره . چ تو این بازی چ بایونتا چ رایزینگ فوق العاده بود