بازی The Sims 4 برای کنسول اکس‌باکس وان لیست شد

در ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ , 17:00:24
The Sims 4, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

وبسایت TrueAchievements متوجه شد که اخیراً بازی The Sims 4 در فروشگاه مایکروسافت برای کنسول اکس‌باکس وان لیست شده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بازی The Sims 4 در سال ۲۰۱۴ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و اکنون به نظر می‌رسد که نسخه‌ی اکس‌باکس وان این بازی نیز در راه است. اطلاعات زیادی از این نسخه از جمله‌ قیمت آن در دسترس نیست اما صفحه‌ی بازی در فروشگاه مایکروسافت تایید می‌کند که نسخه‌ی مزبور در تاریخ هفدهم نوامبر (بیست‌وششم آبان ماه) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید توضیحات قرار گرفته در فروشگاه پیرامون این بازی را مشاهده کنید:

از قدرت خلق و کنترل آدم‌ها در دنیایی مجازی که هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد، لذت ببرید. با شخصی‌سازی ظاهر و ویژگی‌های شخصیتی سیم‌های خود، خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. مدل لباس و مدل موی آن‌ها را انتخاب کنید و انگیزه‌ای برای زندگی به آن‌ها بدهید. بدون کوچک‌ترین زحمتی برای سیم‌های خود خانه‌ای بدون نقص بسازید و طراحی و دکور مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید. روابط سیم‌های خود را گسترش دهید و شغل‌های جدید بدست آورید و لحظات فوق‌العاده‌ای خلق کنید. همچنین در دنیای زیبای بازی که دارای محیط‌های منحصر بفردی است، به گردش بپردازید و با سیم‌های جدید آشنا شوید.

همچنین باید اضافه کرد که در کنار نسخه‌ی معمولی، نسخه‌ی Deluxe Party نیز برای فروش در دسترس قرار گرفته که سه روز زودتر و در تاریخ چهاردهم نوامبر (بیست‌وسوم آبان ماه) عرضه می‌شود. علاوه بر این، افرادی که بازی را پیش سفارش دهند، محتوای دانلودی Perfect Patio Stuff را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

در پایان باید گفت که شرکت الکترونیک آرتز هنوز اطلاعیه‌ی رسمی پیرامون این موضوع منتشر نکرده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر