بازی Titanfall 2 این هفته بر روی هر سه پلتفرم به‌صورت رایگان قابل بازی است

در ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ , 18:00:51
Origin Access, Titanfall 2, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

بازیکنان این هفته انتخاب‌های زیادی دارند، یکی دیگر از عناوین رایگان این هفته، بازی Titanfall 2 است که برای هر سه پلتفرم پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

نسخه‌ی رایگان بازی Titanfall 2 از امروز شروع به کار کرده و بازیکنان می‌توانند بخش تک‌نفره و چندنفره را به‌صورت رایگان در مدتی محدود تجربه کنند. شما تا تاریخ یکشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۶ وقت دارید نسبت به تجربه این عنوان، در صورت تمایل اقدام کنید. علاوه بر این، سازنده‌ی بازی در همین هفته برای طرفداران اکس‌پی دو برابر را در نظر گرفته که دو برابر حالت معمولی می‌توانند تجربه و امتیاز کسب کنند. رویداد اکس‌پی دو برابر تا پس‌فردا ادامه خواهد داشت.

پیشنهاد خوبی برای خریداران بازی Titanfall 2 بر روی پلی استیشن ۴ وجود دارد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت. اگر قصد تهیه بازی را بر روی پلی استیشن ۴ دارید، نسخه‌ی استاندارد این عنوان هم‌اکنون با قیمت ۲۰ دلار و نسخه‌ی دیلاکس با قیمت ۲۵ دلار در فروشگاه پلی استیشن قیمت دارد. هر دو نسخه‌ی یاد شده تا تاریخ سه شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ در این حراجی هستند.

علاوه بر این، باید اشاره کرد که این بازی قرار است در ماه بعد نیز به لیست بازی‌های  EA و  Origin Access اضافه شود. استودیو «ریسپاون» این هفته بسته‌الحاقی جدیدی را نیز برای بازی Titanfall 2 عرضه کرد که نام آن Operation Frontier Shield بود و علاوه بر اضافه کردن دو نقشه‌ی جدید، قابلیت پشتیبانی از همکاری مشارکتی یا همان کو-آپ است و در آن بازیکنان باید در هر موج، مقابل سیل عظیمی از دشمنان ایستادگی کنند. هم‌چنین لازم به ذکر است، بسته‌ی الحاقی Operation Frontier Shield به‌صورت رایگان عرضه شده و دارندگان این بازی می‌توانند هم‌اکنون آن را دریافت کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر