این هفته بازی‌های Telltale games را با ۷۵ درصد تخفیف خریداری کنید

در ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ , 09:00:40
Telltale Games, The Walking Dead, The Wolf Among Us, پی سی گیمینگ (PC Gaming), فروشگاه استیم (Steam)

این هفته، در پلتفرم GOG می‌توانید پیشنهاد خوبی را دریافت کنید. در جدیدترین حراجی این پلتفرم، بازی‌های Telltale Games با تخفیف ویژه لیست شده‌اند که فرصت مناسبی است برای کسانی که قصد خرید یکی از عناوین این شرکت را دارند. پلتفرم «گاگ» یا همان GOG به مانند شبکه‌ی استیم بوده و برای کاربران رایانه‌های شخصی تهیه شده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

در این حراجی، بیشتر بازی‌های Telltale Games دیده می‌شود که از عناوینی مثل «مرده‌ی متحرک» (The Walking Dead) شروع شده تا دیگر ساخته‌های این شرکت که همگی در نوع خود محبوب هستند.

در این‌جا، مهم‌ترین عناوینی که در این لیست حضور دارند را مشاهده می‌کنید:

مجموعا، برای خرید هر یک از عناوین فوق، ۷ روز فرصت دارید که زمان بسیار مناسبی برای تصمیم‌گیری نیز است. البته باید اشاره کرد، عناوین جدیدتر این شرکت مانند «بتمن» یا «داستان‌های سرزمین مرزی» وجود ندارند. در پایان، می‌توانید از این لینک به صفحه‌ی حراجی این شرکت مراجعه کرده و نسبت به خرید عنوان مورد علاقه‌ی خود اقدام نمایید.


4 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. خبر غلطه. اتفاقا بتمن وجود دارد خوب هم وجود دارد، با ۵۰ درصد تخفیف. واکینگ دد فصل دو و A New Frontier هم با پنجاه درصد تخفیف

    ۰۱
    1. خبر غلط نیست، در زمان نگارش خبر، این دو بازی تو لیست وجود نداشت چون خودمم لینکها رو چک میکنم و الانم بتمنی من در لیست مشاهده نمیکنم حالا از کجا میگید وجود داره خدا میدونه…
      دوتا عنوان جدید یکیش داستان سرزمین مرزیه با جدیدترین فصل واکینگ دد بقیه به قوت خودش باقیه و هیچ مشکلی هم نداره

      ۱۱
    2. خدا میدونه، این لینک هم میدونه
      دیروز ۵۰ درصد تخفیف داشت امروز شد، ۶۵ درصد
      از کدوم لیست شما دیدید نمیدونم :))))))

      ۰۴
    3. همونطور که بالا هم گفتم، هر روز لیست تخفیفات تلتیل تغییر میکنه، و یه بازی جدید اضافه میشه و چیزی داریم به اسم فلَش سیل! که مثلا امروز ۵۰ درصده بعد به مدت چند روز ۶۵ درصده امکانم داره مثلا تو این بازه یک هفته دوباره تخفیفش کمتر شه.
      اون روزی هم که شما پیام رو ارسال کردید، یک روز بعد انتشار این خبره… الانم یه بازی جدید دیگه اومده فک کنم. پس مشکلی باز هم وجود نداره. تو لیستی که منم دادم بتمن وجود نداره، چون که اون لیست فقط مربوط به بازی هایی هست که ۷۵ درصد تخفیف خوردن… (دقت کنید، لینکی که اخر متن هست برای عناوینی هست که ۷۵ درصدتخفیف خورده). خوبه خودتونم ذکر کردید که تخفیف اون بازی (بتمن) تغییر کرده خودتون لینک هم دادید و به تغیییرش هم اشاره کردید.
      پس میبینیم که اینا یک چیز کاملا طبیعی و روند فروش این فروشگاهه اگر در زمان نوشتن این خبر اون بازی وجود داشت قطعا گفته میشد. (الان مثلا دوتا یا سه تا بازی نبوده که اضافه شدن مثل همین بتمن) کلا سیستم فروشگاهایی مثل gog همینه
      در هر صورت موفق باشید.

      ۲۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر