رِیزر از صفحه‌کلید BlackWidow Tournament Edition Chroma V2 برای انجام بازی‌های رقابتی رونمایی کرد

در ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ , 11:00:42
Razer, پی سی گیمینگ (PC Gaming)

واکنش دادن به یک چیز در حالت عادی شاید زیاد چیز مهمی نباشد، اما اگر برای پیروزی در یک مسابقه تلاش می‌کنید، قطعا بدون داشتن سخت‌افزار خوب ضرر خواهید کرد. شرکت «رِیزر» می‌خواهد به بهانه‌ی همین امر، نسخه‌ی جدید از صفحه‌کلید BlackWidow Tournament Edition Chroma V2 را برای کاربران عرضه کند. این صفحه‌کلید به‌صورت جمع و جور و کوچک ساخته شده که برای بازی‌های رقابتی تدارک دیده شده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

همان‌طور که صفحه‌کلید BlackWidow Tournament Edition Chroma V2 را مشاهده می‌کنید، به دلیل کوچک بودن آن، بخش نامبرپَد از آن حذف شده و هم‌چنین یک استراحت‌گاه مچ دست که قابل جدا شدن هم هست برای این صفحه‌کلید تهیه شده است.

کاربران می‌توانند از بین سوئیچ‌های مکانیکی سبز، زرد و نارنجی بسته به اولویت‌شان در بازی‌ها، یکی را به دل‌خواه انتخاب کنند. با این حال، یکی از مباحث مهم در این محصول رِیزر، وجود فناوری Instant Trigger در این محصول است که باعث لغو هر گونه تأخیر در هنگام اعمال کارها بر روی کلیدها و رسیدن به سریع‌ترین پاسخ‌دهی طراحی شده است.

کلید‌های این صفحه کلید، هم‌چنین دارای نور پس‌زمینه ۱۶ میلیون رنگ RGB بوده و از طریق برنامه‌ی مخصوص ریزر، می‌توانید برنامه‌ریزی‌های مخصوص خودتان را روی این صفحه‌کلید اعمال کنید. به عنوان مثال، ساخت پروفایل‌های مخصوص روشنایی برای بازی‌هایی مانند «اوورواچ» (Overwatch) و «ندای وظیفه» (Call of Duty) را بارگذاری کنید. در پایان لازم به ذکر است، صفحه‌کلید BlackWidow Tournament Edition Chroma V2 با قیمت ۱۴۰ دلار، هم‌اکنون در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر