میزان فروش Titanfall 2 خوب اما کمتر از انتظارات بوده است

در ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ , 18:00:06
Respawn Entertainment, Titanfall 2, بازی Battlefield 1, بازی Call of Duty: Infinite Warfare, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

علی‌رغم اینکه بازی اکشن اول شخص Titanfall 2 بازخوردهای بسیار مثبتی را از سوی منتقدان و مخاطبان خود دریافت کرد اما نتوانست در بحث فروش عملکردی در حد انتظار داشته باشد. با این وجود، نمی‌توان این بازی را یک شکست نامید. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

 آقای «وینس زامپلا» (Vince Zampella)، مدیرعامل استودیو ریسپاون، که اخیراً مصاحبه‌ای با وبسایت گیم اسپات داشته، اعلام کرده است که فروش این بازی خوب اما کمتر از  انتظارات بوده است. آقای زامپلا درباره‌ی دلایل رخ دادن این اتفاق گفت:

عرضه‌ی بازی موفقیت آمیز بوده و فروش خوبی هم داشته اما در حد انتظار نبوده است. شاید این اتفاق بدین خاطر رخ داده که زمان عرضه‌ی بازی شلوغ بوده و همچنین در قیمت گذاری اشتباه کردیم.

متاسفانه آقای زامپلا به‌طور واضح بیان نکردند که منظور از اشتباه در قیمت گذاری چه بوده است. اما درباره‌ی زمان بندی انتشار باید گفت که این بازی یک هفته قبل از Call of Duty: Infinite Warfare و یک هفته پس از Battlefield 1 عرضه شد و حتی وعده‌ی سازندگان برای پشتیبانی کامل از بازی نیز نتوانست کمکی به بهبود فروش بازی کند.

در بخش دیگری از مصاحبه، آقای زامپلا به آینده‌ی سری Titanfall اشاره و اعلام کرد که بدون شک این سری ادامه خواهد داشت. این تنها جزئیاتی است که در حال حاضر می‌تواند به اشتراک بگذارد:

[همانند دیگر استودیوها] ما نیز یک مدیرنوآوری داریم که وظیفه‌ی آن اطمینان پیدا کردن از گسترش فرانچایز است. در حال حاضر پروژه‌های دیگری نیز داریم که هنوز معرفی نشده‌اند. البته تمرکز اصلی ما روی دنیای تایتان‌فال قرار دارد.

در پایان لازم به ذکر است که بازی Titanfall 2 هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر