عدم نگرانی کلیف بلیزنسکی از وضعیت ابتدایی بازی LawBreakers
بازی LawBreakers در سبک شوتر اول شخص، جدیدترین عنوان آقای «کلیف بلیزنسکی» (Cliff Bleszinski) به عنوان رئیس استودیوی «باس کی پروداکشنز» (Boss Key Productions) و خالق بازی Gears of War است. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.
واکنش بازیکنان نسبت به بازی LawBreakers در استیم بسیار مثبت بوده است اما با این وجود، شاهد آغاز بدون شتاب این عنوان بودهایم. در زمان نوشتن این خبر تنها ۱۵۰۰ نفر اقدام به اجرای این بازی نمودهاند که به حدی کافی نیست که نام آن را در میان ۱۰۰ بازی تاپ قرار دهد. وضعیت آغازین این بازی خوب نبوده است اما بلیزنسکی در مصاحبه خود با یوروگیمر از عدم نگرانی خود سخن گفت:
این یک مسابقه ماراتن است نه یک مسابقه دو. من بازی را ترجیح میدهم که بدون هایپ زیاد و با یک شیب ملایم کار خود را در میان بازیکنان آغاز کند. به همین دلیل من دید مثبتی به نظرات ارائه شده در استیم دارم. ما به افزایش آگاهی خود از وضعیت بازی و پشتیبانی از آن ادامه میدهیم. اگر به «لیگ افسانهها» (League of Legends) و وضعیت ابتدایی آن نیز نگاهی بیندازید شاهد شکوفا شدن فوق العادهای آن خواهید بود. من یک بازی با سرعت آغازین کم را به یک بازی AAA با هایپ زیاد ترجیح میدهم، بازی که پس از گذشت یک ماه شاهد کاهش انتظارات از آن خواهیم بود و در نتیجه با عرضه سالانه یک محصول برای آن مواجه خواهیم بود.
نکته قابل توجه در صحبتهای آقای بلیزنسکی، اشاره به اشتباه بودن تست آلفای عمومی این بازی بوده است چرا که او به دستاوردی که مد نظر داشته، نرسیده است:
اگر میتوانستم به عقب بازگردم، اجازه آن استریم عمومی را نمیدادم چون انتظارات مرا از بین برد و نتیجه آن تلاش و سختی سه برابری ما جهت برگرداندن دید اولیه بازیکنان به دید اولیه بود.
عرضه رایگان ابتدایی این بازی نیز یکی دیگر از عواملی است که به آن ضربه زده است:
بدلیل وجود سبک شوتر اول شخص، دید خوبی نسبت به این قضیه وجود ندارد. در این بازیها انتظار مشاهده سلاحها و عوامل مختلفی وجود دارد.
براساس گفتههای بلیزنسکی، او از تاثیر شناختی که از او وجود دارد برروی درک بازیکنان از این بازی آگاهی دارد. بلیزنسکی اعلام کرد که استودیوی باس کی در آینده برروی یک شخصیت جدید، نقشههای جدید و تایپهای جدید برای بازی LawBreakers کار خواهد کرد.