آیا بتسدا مشغول ساخت بازی Game of Thrones است؟

در ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ , 13:00:53
Game of Thrones, NeoGAF, The Elder Scrolls, بازی فال اوت (Fallout), شرکت بتسدا (Bethesda Softworks)

طی خبری که از سوی وب‌سایت نئوگف منتشر و درمورد آن بحث شد، احتمال داده می‌شود که شرکت «بتسدا» مشغول توسعه عنوانی از بازی Game of Thrones است. با دنیای‌بازی همراه باشید.

مادر عناوین نقش‌آفرینی بزرگ صنعت بازی‌های رایانه‌ای، یعنی بتسدا احتمالا روی ساخت بازی رایانه‌ای «بازی‌ تاج‌وتخت» مشغول است. طی صفحه‌ای که در وبسایت تارگت به‌صورت ناتمام تشکیل شده است، احتمال می‌رود بازی بعدی سازنده‌ی عناوینی چون «فال‌‌آوت» (Fallout) و «الدر اسکرولز» (The Elder Scrolls) لو رفته باشد.

این صفحه، اولین بار توسط کاربران وب‌سایت نئوگف دیده شد و تا زمانی که در دسترس عموم بود، از آن اسکرین‌شات گرفته شد. چیز خاص و منحصربه‌فردی در این صفحه دیده نمی‌شود، فقط یک تیتر بولد شده با مضمون Bethesda : Game of Thrones در بالای آن قرار دارد. هم‌چنین در زیر این تیتر، دسته‌بندی‌هایی نیز وجود دارد که بر موضوعات مرتبط نیز اشاره می‌کند. با این حال هیچ مدرک و مستندی مبنی بر بازی ویدئویی بودن این محصول وجود ندارد.

Game of Thrones, NeoGAF, The Elder Scrolls, بازی فال اوت (Fallout), شرکت بتسدا (Bethesda Softworks)
آیا این شایعه به حقیقت خواهد پیوست؟

با وجود پیچیدگی بین داستان اژدها و مردم قرون وسطی در عنوان TES: Tamriel، استودیو بتسدا بهترین گزینه برای ساخت بازی Game of Thrones براساس درآمدی از سریال تلویزیونی خواهد بود. با این حال میدانیم که شرکت بتسدا هم‌اکنون حداقل پنج فرانچایز را در دستور کار دارد ولی آن‌ها را رسانه‌ای نکرده است. «تاد هاوارد» در این رابطه گفته بود:

در حال حاضر دو پروژه‌ی بزرگ‌تر وجود دارند که از کارهای کلاسیک ما نیز گسترده‌تر هستند. شاید حتی بزرگ‌تر.

با این حال، اگر این شایعه به حقیقت به پیوندد، ما شاهد اولین بازی ویدئویی Game of Thrones نخواهیم بود. از شروع پخش تلویزیونی این سریال، شرکت‌های بزرگ و کوچک مختلفی با نام‌ها مختلف دستی بر آتش داشتند و نسخه‌های مختلفی با نام «بازی تاج‌وتخت» و البته برگرفته از داستان این سریال ساخته‌اند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر