عناوین پیش‌تر معرفی شده‌ی پلی‌استیشن وی‌آر تاریخ انتشار دریافت کردند

در ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ , 16:00:46
E3 2017, PS VR, Supermassive Games, Until Dawn, شرکت سونی (Sony), عینک واقعیت مجازی Playstation VR

امروز خبری مبنی بر تاریخ انتشار عناوین پلی‌استیشن وی‌آر منتشر شد. با دنیای‌بازی همراه باشید.

شرکت‌های «سوپرمسیو گیمز» و سونی برای دو عنوان متفاوت از هم ولی منحصربه‌فرد که برای پلی‌استیشن وی‌آر معرفی شده‌اند تاریخ انتشار مشخص کردند. نکته‌ی مثبت این موضوع، انتشار این دو عنوان قبل از اتمام سال میلادی جاری است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

عنوان The Inpatient در تاریخ ۳۰ آبان ماه سال ۱۳۹۶ برای پلی‌استیشن وی‌آر منتشر خواهد شد. برای کسانی که فراموش کرده‌اند، باید گفت که این عنوان اولین بار در کنفرانس سونی واقع در رویداد E3 2017 معرفی شد. داستان بازی ۶۰ سال عقب‌تر از بازی دو سال گذشته‌ی این شرکت یعنی Until Dawn در کلینیک Blackwood Sanatorium، روایت می‌شود. برای کسانی که به سبک ترسناک علاقه ندارند باید گفت که عنوان The Inpatient به‌طور ذاتی یک بازی با ژانر وحشت است.

عنوان بعدی، Bravo Team نام دارد که از چند ماه پیش یعنی زمانی که رویداد E3 درحال برگزاری بود، معرفی شد. شوتر اول شخص، چند هفته بعد از انتشار The Inpatient یعنی در تاریخ ۱۴ آذرماه منتشر خواهد شد. Bravo Team تمرکز بر مکانیزم کاورگیری خواهد داشت؛ هم‌چنین دارای کو‌آپ دونفره‌ی آنلاین خواهد بود که می‌تواند تجربه‌ی خوبی برای بازی دوستان فراهم کند. گویا بهترین نکته‌ی این موضوع، وجود کنترلر هدف‌گیری پلی‌استیشن وی‌آر که تجربه‌ی عنوان را آسان‌تر می‌سازد.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر