سواری‌های پرنده در بروزرسانی ۷.۳ World Of Warcraft حضور نخواهند داشت

در ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ , 11:00:39
MMO, World of Warcraft, World of Warcraft: Legion, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت بلیزارد (Blizzard Entertainment)

طبق گفته‌های کارگردان بازی World of Warcraft: Legion، برخلاف بروزرسانی ۷.۲، سواری‌های پرنده در جدیدترین بروزرسانی این بازی یعنی ۷.۳، حضور نخواهند داشت. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

«لان هازیکوستاس»(Ion Hazzikostas) در مصاحبه‌ای با سایت pcgamer دلیل اضافه نکردن این قابلیت را اینطور توجیه کرد که:

بیشتر زمان سپری شده‌ی پچ ۷.۲ در منطقه‌ی «Broken Isles» بود. ساختار بازی اینطور بود که شما باید اول به تمام فضا تسلط کامل پیدا می‌کردید و مأموریت مربوط به آن را انجام می‌دادید. با این شرایط بود که حق پرواز به شما داده می‌شد و ما از این ترفند بسیار راضی بودیم.

اما آرگوس کمی متفاوت است. به نظر من این پچ بیشتر به قالب مناطق پایانی بازی شباهت دارد که پرواز به تازگی در آن‌ها معرفی شده بود، و امکان استفاده از آن به صورت درون جزیره‌ای موجود نبود.

البته بخش عمده‌ی این طرز فکر نشأت گرفته از ترفند ایجاد ترس هنگام ماجراجویی که به صورت زمینی ایجاد می‌شود بود؛ و آرگوس به طور قطع دنیای خطرناکی است.

او در ادامه افزود:

ما نمی‌خواهیم که این موضوع حالتی نامناسب را ایجاد کند، به همین دلیل این امکان را برای بازی‌بازان فراهم کرده‌ایم که هنگام ماجراجویی در آرگوس، قادر به تلپورت از طریق کشتی خود باشند.

با این وضع جابه‌جایی در بسیاری از موقعیت‌ها سریع‌تر از همیشه خواهد بود. شما فقط کافی است تا با یکی از منابع نور تعامل کنید تا فوراً به یکی دیگر از منابع نور که در گذشته فعال کرده بودید منتقل شوید.

در ادامه‌ی مصاحبه، از او راجع به تأثیر پذیرش عموم از پچ ۷.۲، روی پچ ۷.۳ سؤال شد که آقای هازیکوستاس در این رابطه اینچنین توضیح داد:

به یقین ما درس‌های بسیاری از ۷.۲ گرفتیم. در پچ ۷.۲ خط داستانی بسیار قوی بود، اما مشکل اینجا بود که داستان این پچ کلاس محور بود؛ در آن ۱۲ کلاس مانند جادوگر، دزد، جنگجو و… وجود داشت که هر کدام به خودی خود خط داستانی مجزایی داشتند. این بدین معنی بود که انگار داستان بازی را به ۱۲ قسمت تقسیم کرده بودیم و هر کدام از بازی‌بازان قطعه‌ای از آن را تجربه می‌کردند. به همین علت بود که با وجود وسعت بالای موجود افراد احساس کمبود محتوا می‌کردند. این بزرگترین درسی بود که از پذیرش ۷.۲ گرفتیم.

ما با این دستاورد از پچ ۷.۳ بیرون آمدیم که همراه با داستان اصلی قوی، فعالیت‌های فرعی متنوعی موجود باشد تا بازی‌باز در روز اول احساس خلأ در محیط بازی نکند.

MMO, World of Warcraft, World of Warcraft: Legion, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت بلیزارد (Blizzard Entertainment)

او همچنین در رابطه با حدس و گمان‌های ایجاد شده توسط طرفداران حول محتوای بسته‌های پیش رو گفت:

ما در میان این گمانه‌زنی‌ها با ایده‌های جالبی مواجه شدیم. این یکی از چیزهای است که ما به آن علاقه داریم. همیشه وقتی فصل بسته‌های گسترش دهنده می‌رسد هر کس ایده‌هایی برای خود بر اساس اطلاعات لو رفته ایجاد می‌کند. البته این اطلاعات معمولاً واقعی نیستند، ولی دیدن ایده‌هایی از جانب طرفداران که خودمان از قبل در سر داشتیم بسیار جالب است.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر