به‌نظر می‌رسد که «ماریو» در حال حاضر یک لوله‌کش نیست

در ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ , 13:38:05
Shigeru Miyamoto, Super Mario Odyssey, شرکت نینتندو (Nintendo)

در به‌روز رسانی اخیر صفحه ماریو در وب سایت ژاپنی نینتندو آورده شده است که ماریو دیگر یک لوله‌کش حرفه‌ای نیست. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

شخصیت ایتالیایی و سرشناس دنیای بازی‌های ویدیویی در حقیقت یک لوله‌کش نیست؛ حداقل در حال حاضر. اگرچه ممکن است مشغول لوله‌کشی و کانال‌ زنی هم باشد، اما طبق گفته نینتندو ماریو به دنبال تجربه‌های معرکه جدید می‌رود. از فعالیت‌های ورزشی مانند تنیس و بیس‌بال گرفته تا فوتبال و مسابقات اتومبیل‌رانی و بسیاری فعالیت‌های دیگر.

خالق این شخصیت آقای «شیگرو میاموتو» (Shigeru Miyamoto) در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۰ اشاره‌ کرده بود به اولین بازی سری در سال ۱۹۸۱ به نام  Donkey Kong که شخصیت ماریو در آن یک نجار بود. وی ادامه داد:

در سال ۱۹۸۳ که مشغول ساخت Mario Bros بودیم قسمت عمده بازی در زیر زمین و میان لوله‌ها می‌گذشت، بنابراین به این نتیجه رسیدیم که ماریو می‌تواند یک لوله‌کش باشد.

همچنین مبادا فراموش کنیم این شخصیت محبوب، پیش‌ از این در نقش دکتر نیز ظاهر‌شده بود همچنین بازیکن حرفه‌ای بیس‌بال و گلف؛ اما نکته جالب‌توجه این است که در طول نزدیک به چهار دهه فعالیت، همچنان در سنوسال بیست وچند سالگی باقی‌مانده است.

عنوان بزرگ بعدی این شخصیت همه کاره، «سوپر ماریو ادیسه» Super Mario Odyssey نام دارد که تاکنون سروصدای زیادی به پا کرده و توانست  در رویداد گیمزکام برنده بهترین بازی شود.

لازم به یادآوری است بازی Super Mario Odyssey در تاریخ ۵ آبان سال جاری برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر