بتسدا یک بازی معرفی نشده را در ادامه‌ی سال عرضه خواهد کرد

در ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ , 14:15:37
Dishonored: Death of the outsider, The Evil Within 2, Wolfenstein II: The New Colossus, شرکت بتسدا (Bethesda Softworks)

بتسدا در حال حاضر بازی‌های قدرتمند و بی‌نقصی در بازار دارد و بازی‌هایی مثل Dishonored: Death of the Outsider Wolfenstein II: The New Colossus، The Evil Within 2 و Quake Champions امسال منتشر خواهند شد. اما ظاهراً یکی بازی دیگر هم در دست ساخت است؛ یک بازی که هنوز معرفی نشده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

درست است، این شرکت یک بازی دیگر در دست ساخت دارد، حداقل به گفته‌ی کانال یوتوب Tek Syndicate که در مصاحبه‌ی اخیر با «پیت هاینز» (Pete Hines)، نایب‌رئیس بتسدا این خبر را دریافت کرده است. هاینز توضیح داده است که چند ماه پرکار برای بتسدا در راه هستند.

ما Skyrim Switch را داریم، همچنین Wolfenstein 2 ، Evil Within 2 و بازی رایگان Quake Champions و Elder Scrolls Legends و  Dishonored Death of the Outsider. ما بازی‌های بسیاری در دست ساخت داریم. ما حتی یک بازی دیگر داریم که امسال عرضه خواهد شد اما هنوز چیزی درباره‌ی به کسی نگفته‌ایم. می‌توانند منتظر بمانند، خیلی طول نخواهد کشید.

در طول این مصاحبه هاینز اطلاعات بیش‌تری در رابطه‌ با این بازی عنوان نکرده است. به‌نظر می‌رسد که این پروژه، نسبت به سایر بازی‌ها پروژه‌ای کوچک‌تر باشد. چرا که هنوز معرفی نشده و تنها ۴ ماه تا پایان سال فرصت داریم.

بتسدا بازی Fallout 4 را هم در مدت زمان کمی معرفی و روانه‌ی بازار کرد، اما نه به این سرعت. ضمناً این شرکت بازی‌های بزرگی را در ادامه‌ی سال عرضه خواهد کرد و بعید به‌نظر می‌رسد که بخواهد این بازی‌ها را با عرضه‌ی یک بازی بزرگ دیگر زیر سایه ببرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر