بازی Super Mario Odyssey با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه و کیفیت ۹۰۰ پیکسل درحالت دسکتاپ اجرا میشود
وبسایت Digital Foundry، ویدئویی از بازی Super Mario Odyssey را پست گذاشته است. بهنظر میرسد این بازی با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه و کیفیت ۹۰۰ پیکسل درحالت دسکتاپ اجرا میشود؛ در ادامه همراه دنیای بازی باشید.
این ارتقاء خوبی از نسخه E3 بازی Super Mario Odyssey است؛ که بازی را با کیفیت ۷۲۰ پیکسل درحالت دسکتاپ اجرا میکرد. کیفیت ۹۰۰ پیکسل بازی Super Mario Odyssey را به بالاترین رزولوشن سه بعدی در تاریخ بازیِ ماریو تبدیل کرده است. این بازی همچنان در حالت دستی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل اجرا میشود.
وبسایت Digital Foundry قادر به کشف ۳ قلمرو پادشاهی جدید بود؛ پادشاهی Cappy، پادشاهی Luncheon و پادشاهی Seaside. این ویدئو تفاوتهای گرافیکی درحالتهای دستی و دسکتاپ را نشان میدهد. به نظر میرسد که سایهها و طراحی فاصلهها بزرگترین تفاوت درحالت دستی در مقایسه با حالت دسکتاپ است.
آنها اشاره کردند که به ندرت ذرههایی در فریم بازی دراجرای بازی درحالت دسکتاپ با سرعت ۹۰۰ فریم در ثانیه وجود داشت. هرگونه افت سرعت فریم در طول دوره های آموزشی بازی رخ میدهد، اما تشخیصِ آن بهشدت دشوار است. در ادامه ذکر کردند که وقتی به دشمنان میرسید تصویر کوچکی ظاهر میشود، اما به نظر میرسد آنقدر ناچیز است که اصلاً حواس پرتی بزرگی ایجاد نمیکند.
بازی Super Mario Odyssey ظاهراً حس بازی را دارد که از ابتدا برای نینتندو سوئیچ ساخته شده است. این بازی نیست که روی کنسول بازی «وی یو» شروع شده و به کنسول های جدید منتقل شده باشد، همانطور که درمورد بازی «افسانه زلدا: نبض طبیعت» اینگونه بود.
جالب اینجاست که درهنگام استفاده از حالت عکس فوری در بازی، بازی از ۶۰ فریم در ثانیه به ۳۰ فریم در ثانیه تغییر میکند. این تفاوت سرعت بهطرز شگفتانگیزی قابل توجه است، اما به نظر میرسد ۳۰ فریم در ثانیه هم خوب است. افت سرعت به ۳۰ فریم در ثانیه بافت کیفیت را بهبود میبخشد، که به خوبی به چیزی شبیه به حالت عکس فوری تبدیل میشود.
به نظر میرسد که بازی بهطور کامل قابل اجرا خواهد بود زمانی که در نهایت در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) منتشر میشود.