آخر هفته من (۶) | آخر هفته‌ی گیمی خود را چه‌طور می‌گذرانید؟

در ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ , 14:03:38
Forza Motorsport 7, Pyre, بازی Cuphead, بازی Divinity: Original Sin 2

سلام و خسته‌ نباشید خدمت تمامی بازیبازان عزیز. مدرسه و دانشگاه مجدد ما را به‌سوی کسب علم و دانش رهنمود کرده و این تلق تولوق مداوم ناشی از برخورد زنجیرهای اجبار هم اصلا و ابدا نشانه‌ای از هیچ‌گونه زور «!» نیستند. ما همگی ذاتا انسان‌های علم‌دوستی هستیم، احتیاجی به زنجیر منجیر نداریم، خیر سرمان «!». هفته‌تان را به هرشکلی که پشت سرگذاشته‌اید، آخر هفته با آغوش گرم و نرم‌اش که یادآور آن چند دقیقه خواب الماسین قبل از بیداری صبحگاهی است، پذیرای تمامی فراغت‌ها و خواب‌های نکرده‌تان و صدالبته بازی‌های تجربه نکرده‌ است. با این «آخر هفته من»  دنیای بازی را همراهی کنید.

Forza Motorsport 7, Pyre, بازی Cuphead, بازی Divinity: Original Sin 2
کلاااااااااااسیک

در این هفته، بعد از چندسال انتظار، پروژه دو نفره و چشم‌گیر «کله فنجانی» (Cuphead) بالاخره عرضه‌ شد و تیم تحریریه ما را به کل فلج کرده‌ است. رضا قرالوی بزرگ نیز باوجود تمامی درگیری‌ها و ضیق وقت بسیار، از جادوی سحرانگیزش مصون نمانده. «فورتزا موتوراسپورت» (Forza Motorsport) هفتم مایکروسافت هم با کیفیت بالای خودش آماده تزریق آدرنالین و سرعت در وجودتان است.

Forza Motorsport 7, Pyre, بازی Cuphead, بازی Divinity: Original Sin 2
هزاران هزار کلیک بی‌وقفه

دیگر اثر مورد انتظاری که این هفته با آمدنش وقت و زندگی بازیبازان را به خاک و خون کشید، Divinity Original Sin 2 است. نقش‌آفرینی بسیار موردانتظار که در شکلی حیرت‌انگیز جواب تمامی انتظارات و تاخیرها را داده و با کسب نمراتی فوق‌العاده و خلق گیم‌پلی و دنیایی محسورکننده‌، نویددهنده صدها ساعت بیگاری کشیدن از علاقه‌مندان بخت‌ برگشته‌ است. آن هم در دوره‌ای که این سبک در قیاب بزرگان‌اش، کنج عزلتی را برای خود انتخاب کرده و مگر این پروژه‌های عاشقانه مستقل باشد که بیاید و این سبک را از غار افلاطونی‌اش خارج بکند و گل و دنیای واقعی را به او بنمایاند.

Forza Motorsport 7, Pyre, بازی Cuphead, بازی Divinity: Original Sin 2
When the stars align, the rights shall come to bare, illuminate the signs, the exiles shall be there…

این آخر هفته برای من فقط و فقط تعلق به سومین اثر استودیو خلاق و مستقل Super Giant Games، «پایر» (Pyre) دارد. اوایل هفته آغازش کردم و به‌دلیل کمبود وقت، پیشرفت چندانی در آن حاصل نکردم. امیدوارم این آخر هفته بتواند پرونده این اثر درخشان را برایم ببندد. منتظر نقد و بررسی‌اش نیز باشید.
شما دوستان برای این آخر هفته چه برنامه‌ گیمی دارید «؟» چه اثر به‌خصوصی با کرشمه‌هایش توجه شما را به خود جلب کرده‌ و ذهن و وجودتان را درگیر «؟» برنامه‌ها و تجربه‌هایتان از این آخر هفته را با ما و دیگر بازیبازان به اشتراک بگذارید. با آرزوی ساعت‌ها فراغت بدون استرس و ساعت‌های شنا در جادوی سحرانگیز این هنر دوست‌داشتنی.


15 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. من چندوقتی هست خیلی کم بازی می‌کنم اما به جاش بازی می‌سازم:)) امیدوارم عذرم پذیرفته شود:))

    ۰۰
  2. ی مدت از دنیای گیم دور بودم ب خاطر سیستمم که نمیکشید نسل ۸رو و دیگه با دیدن بازی هایی که آبکی و عامه پسند شدن میلی به آپگرید نداشتم تا اینکه به اصرار دوستان پلی ۴ گرفتم و مجدد شروع بازی.۲ سال پیش دوتا شرو کردم بی نهایت پیچیده بود کنار گذاشتم،ماه پیش بود که تو دامش افتادم با آموزش های یکی از دوستان.از اون روز تا الان شاید سرجمع ۲ ساعت پلی ۴ روشن شده باشه.صبح ۳ بار،ظهر ۲ ۳ بار،شب هم ۲ بار بازی میکنم،یک سوم روزام پای دوتام.سمتش نیاید تهش اعتیاده

    ۰۰
  3. این هفته من تمام بازی‌هایی که طول چند ماه برای PC دانلود می‌کردم و آرشیو، بالاخره یکی یکی نصب کردم؛ ولی بازم چندتاییشون رو نصب نکردم فعلا :۲۴: کاپ‌هد رو هم تا نسخه Fitgirlش اومد دانلودش کردم و رفتم تو کارش. بازی‌های که تا الان نصب کردم و باید بازی کنم روی PC عبارتند از Rime، Sundered و .The Talos Principle ،Observer، Hob

    ۱۰
  4. سلام. من این هفته رفتم به سراغ Fallout New Vegas و دارم یک New Game بازی میکنم. خیلی حال میده و تا اینجا هزار نفر رو به قتل عام رسوندم و میخوام کلا به Legion بپیوندم. و طبق معمول حدود ۱۰ ۱۵ ‘دست’ Dota 2 هم بازی کردم دیگه خلاصه.

    ۱۰
  5. دو هفته قبل درگیر جا به جایی واسه دانشگاه و خونه این داستانا بودم ولی دیدار با رفقا باعث شد که چند نفری بریم سراغ Resident Evil ۷
    Welcome to the family son :'(
    بازی به نظرم خیلی نسبت به نسخه های قبلش بهتره و ترسو خداروشکر برگردونده به این سری (حتی به قیمت اول شخص شدن بازی باشد)
    فعلا درگیر پیدا کردن سر سگ سومم :( … هر جا میگردم اون کلید مخصوص به در مارو پیدا نمیکنم :( کسی نمیدونه کجاس این کلیده؟

    ۰۰
  6. با سلام.
    بعد از مدت زیادی بازی نکردم رفتم سراغ بازی های این چند وقت اخیر مثل Cuphead, Battlefield 1, DOOM, Mark of the ninja که تا الان وقت کردم بخش داستانی battlefield 1 رو برم. به نظر از نظر داستانی این که چند شاخه شده و از داستان های کوتاه کوتاه تشکیل شده نشونه ی ضعف سازنده هستش در قسمت داستانگویی به نظرم همون روش قدیمی که یک داستان رو پیش میگرفت بهتر بود! شخصیت پردازی خیلی خیلی بهتر در میاد اینجوری تا میای با شخصیت اوج بگیری داستان تموم میشه! اما از نظر گرافیکی گیمپلی و موسیقی عنوان نسبتا کامل و غنی ای بود. مخصوصا گان پلی بازی که واقعا با فضای جنگ جهانی هماهنگی داشت لگد زدن اسلحه ها تفاوتشون و لذت تیراندازی و شوتینگ همراه با تنوع سلاح ها همگی باعث میشدن گیمپلی لذت بخشی رو شاهد باشیم. گرافیک چم نوازی داشت و من متوجه هیچگونه باگی نشدم. موسیقی وصداگذاری هم خوب بود و تم main menu هم حس خوبی رو به ادم میداد.
    PC
    ۸/۱۰

    ۱۰
    1. سلام
      کلید مار داخل شکم کلانتر دپوتیه همونجایی ک برای بار سوم با جک درگیر میشی

      ۰۰
  7. چند ماهی هست از دنیای گیم فاصله گرفتم و فقط یکی دوروز در میان دوتا بازی می کنم، اما کاپ هد رو دیروز گرفتم بازی فوق العادست اما بسی سخت و کنترلش با کیبورد افتضاح منم دسته ندارم الان برای بازی کردن عمیقاَ زجر می کشم

    ۱۰
  8. والا فعلا رفتیم تو پایی دیگه کمتر بازی میکنم تو این هفته دیسک فیزیکی بازی ای رو تهیه نکردم منتظرم شادو او وار بیاد ولی فعلا پاراگون (نمیدونم میشناسید یا نه) ساخته اپیک گیم با آنریل انجین در سبک MOBA برای پلی ۴ گرفتم بازی جالبیه توصیه میکنم شما هم بگیریدش تو استور مجانی هست

    ۱۰
  9. dishonored 2 رو هفته قبل بالاخره به هر زحمتی بود بدون کشتن هیچکی با امیلی تموم کردم ( یه جاهایی واقعا پدرم در اومد :| ) و این هفته میخوام death of the outsider رو بازی کنم ( تو این یکی دیگه یکم خشونت به خرج میدم :۲۴: ) .
    Divinity هم که بازی کردنش بر هر :pc: گیمری واجبه و حتما بازیش میکنم .

    ۱۰
  10. دیوینیتیو از اول هفته شروع کردم. سیستم قوی ای ندارم تقریبا سیستمم همون سیستم مینیمومی بود که گفتن اکت اولو تموم کردم و بسی فوق العاده بود. اکت دوم ولی اصا بهینه نبود بازی . بعضا افت فریم میگرفت ولی لودینگای بلند هفت هشت (بعضا بیشتر) بشدت رفت رو مخم فعلا بازیو کنار گذاشتم تا اپدیت بیاد یا سیستمو عوض کنم.
    کاپ هد همین الان دانلود کردم. و اولین مرحله رفتم. باید بگم بازی بسی سخته :۲۴:

    ۱۰
    1. برو یه سیستم خوب به هم ببند فرزاد. نشد زندگی که :(
      کاپ هدم گوشت بشه به تنت، هرچند که فکر می‌کنم درحال حاضر تو داری گوشت میشی بهش :10:

      ۰۰
  11. با سلام
    این هفته وقت نکردم زیاد برم سراغ بازی هایی که دلم میخواست .
    بعد از خداحافظی با پروژه ی nioh رفتم سراغ عنوان خوش ساخت استدیوی Bloober Team یعنی عنوان obsever که اساسا یه حالی دیگه ای بهم داد .البته که این استدیو با عنوان layers of fear تونستن یکی از بهترین عناوین سبک horror walking simolator رو تحویل گیمرا ها بدن ولی این یکی قضیه اش به طور کلی فرق میکنه و و به نظرم تو القای یه فضای سابر پانکی و یک داستان افسرده و خوفناکه به شدت خوب عمل کردن و به نظرم observer یه پیشرفت کامل نسبت به LOF هست.
    این آخر هفته هم میخوام عنوان جذاب axiom verge که ماله دو سال پیش هست و ساخته و پرداخته ی جناب توماس هاب هست رو ادامه بدم .
    چون به شدت شیفته ی آثار مترویدوایا هستم و به نظر این بازی تو دنیا سازی و بیشتر ساختارش رو از متروید های قدیمی الگو گرفته به همین علت حس نابی رو هنگام بازی بهم میده
    با تنشکر

    ۱۰
    1. لایه های ترس رو هنوز فرصت نکردم تجربه کنم, بازی جدیدشان به کنار. Axiom verge رو هم پیشتر چند صباحی مشغولش بودم و در اون مدت کوتاه مترویوانیایی بس خوب بنظر میرسید. درصورت علاقه من عنوان Cave Story رو بهتون پیشنهاد میکنم. داستان, موسیقی و گیم پلی فوق العاده ای هم داره :۱۵: و از همه مهمتر, یکی از بهترین مترویدوانیاهای ساخته شده است ;)

      ۰۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر