استودیو ویسرال گیمز توسط الکترونیک آرتز تعطیل شد

در ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ , 11:46:44
Anthem, Star Wars, Uncharted, Visceral Games, بازی Dead Space, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), شرکت بایوور (Bioware)

استودیو ویسرال گیمز که آن‌ها را بیشتر با مجموعه بازی ترسناک «فضای مرده» (Dead Space) و «بتلفیلد: هاردلاین» (Battlefield Hardline) می‌شناسیم، اخیرا بر روی پروژه معرفی نشده‌ای از بازی «جنگ ستارگان» (Star Wars) کار می‌کردند که خبر از تعطیل شدن این استودیو به گوش رسید. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

«پاتریک سُدرلند» معاون اجرایی شرکت الکترونیک آرتز در بیانه‌ای خبر از بسته شدن این استودیو را تایید کرد و اشاره کرد مسیر ساخت و طراحی بازی «جنگ ستارگان» هم تغییرات قابل‌توجهی را خواهد داشت.

در ادامه سُدرلند توضیح داد:

ما در استودیو ویسرال گیمز در حال توسعه یک عنوان اکشن و ماجراجویی از جهان جنگ ستارگان تا به امروز کار کرده‌ایم که به‌صورت کلی عنوانی مبتنی بر داستان و یک ماجراجویی خطی عناصر تشکیل‌دهنده آن بود. در طول فرآیند توسعه، ما محتوای مفهومی بازی را با بازیکنان مورد آزمایش قرار دادیم، و بعد از آن به نظرات بازخوردهایی که بازی باید چگونه باشد گوش دادیم. ما تصاویر خیره‌کننده و اصالت جنگ ستارگان را با تمرکز روی داستان آن را حفظ خواهیم کرد. مهم‌ترین مورد این است که ما این بازی را به یک تجربه‌ی همراه با عمق و گستردگی بیتشر تبدیل کنیم که با توجه به توانایی‌های موتور قدرتمند «فراست‌بایت» و نگاهی دوباره به عناصر مرکزی بازی، یک ماجراجویی عمیق و گسترده برای کشف جهان جنگ ستارگان می‌توانیم خلق کنیم.

شاید برای شما هم جالب باشد، احتمالا منظور سُدرلند از جمله‌‌ی «عمق و گستردگی بیشتر» همان جهان‌باز شدن محیط جنگ ستارگان یا طولانی کردن چرخه عمر بازی با اضافه کردن محتوا و به‌روزرسانی‌های متعدد باشد؟ جالب‌تر از آن هم اشاره خاص او به موتور فراست‌بایت است که شرکت «بایوور» هم در حال توسعه بازی Anthem با همین موتور است.

پروژه جنگ ستارگانی که شرکت ویسرال گیمز روی آن کار می‌کرد توسط «اِمی هینگ»، کارگردان خلاق و سابق مجموعه بازی «آنچارتد» و استودیو «ناتی داگ» بود و در سال ۲۰۱۴ هم در مقام کارگردان بازی بازی جنگ ستارگان در این شرکت مشغول فعالیت شد. سُدرلند درمورد نقش او برای آیند‌ی این بازی چیزی نگفت، اما بعد از به‌روزرسانی متوجه شدیم که اِمی هینگ از پروژه کنار گذاشته شده است. هم‌چنین گفته شد مراحل ساخت بازی به یکی از شعبه‌های الکترونیک آرتز در کانادا واگذار شده و «استیو آنتونی» رهبری ساخت بازی را بر عهده گرفته و تیم ساخت اشاره کرد که از کارهایی که ویسرال برای بازی تا امروز برای ساخت این بازی انجام داده، برای پیش برد مراحل ساخت استفاده خواهند کرد.


3 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. لعنت به سرمایه داری و این شرکت گور به گوری…
    حیف این استودیو به این خوبی, فضاهای مرده و دوزخ دانته اش هنوز هم زیبا و ارزشمندند :۱۵:
    و لعنتی بزرگ تر راهی مجموعه جنگ های ستاره ای که همه چیز رو به حد اشمعزاز رسونده… فیلم و انیمیشن و بازی و پول و پول و قهقرای هنر.

    ۰۰
    1. ea کوفتی هم شرش رو کم کنه این سیستم لعنتی که رخت نمیبنده… یکی دیگه میاد جاش رو میگیره :16:
      ولی خوب, بازم دل ادم.خنک میشه, چند کیلو tnt بیارم؟ :10:

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر