احتمال عدم عرضه‌ی بازی Star Wars Battlefront II بر روی نینتندو سوئیچ

در ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ , 12:00:33
Star Wars Battlefront 2, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One, کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

نسخه نینتندو سوئیچ بازی Star Wars Battlefront II ممکن است منتشر شود، اما از شواهد می‌توان دریافت احتمال این موضوع کم است. طی مصاحبه‌ای که وب‌سایت گیم‌اسپات در این هفته با «دیوید رابیلارد»، تهیه‌کننده استودیو «مُتیو» داشت، پیرامون عرضه این بازی بر روی کنسول نینتندو سوئیچ صحبت کردند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

رابیلارد در ادامه توضیحاتی پیرامون این‌که چرا در حال حاضر عنوان مذکور برای نینتندو سوئیچ عرضه نمی‌شود، اظهاراتی ارائه داد:

این‌ مورد مقداری نیاز به بررسی خواهد داشت، اگر فرصت و موقعیتی وجود داشته باشد، انجام می‌دهیم. اما در حال حاضر هیچ چیزی در برنامه ما برای پورت نسخه سوئیچ وجود ندارد. بازی Star Wars Battlefront II در ماه بعد برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. نسخه سوئیچ هم اگر الان وجود ندارد، احتمال دارد بعدا برای آن عرضه شود. Battlefront II بر روی موتور «فراست‌بایت» از شرکت الکترونیک آرتز توسعه داده می‌شود که تاکنون از این موتور برای ساخت و توسعه بازی‌های نینتندو سوئیچ مورد استفاده قرار نگرفته است. نسخه سوئیچ «فیفا ۱۸» (FIFA 18) نیز با استفاده از یک موتور سفارشی ساخته شد، این در حالی است که نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان با فراست‌بایت ساخته شدند.

شرکت‌هایی نظیر الکترونیک آرتز و دیگر ناشران درمورد حضورشان بر روی پلتفرم‌ها سخن می‌گویند، به این معنا که اگر یک پلتفرم بستر مناسب برای توسعه بازی داشته باشد، می‌توان انتظار داشت تا ناشران بازی‌های خود را برای آن پلتفرم عرضه کنند. در حالی که واکنش سرد ناشران نسبت به سوئیچ وجود دارد، این کنسول با شروع خوب خود توانست تا پایان تیر ماه ۴.۷ میلیون واحد (طبق آخرین گزارش در آن دوره) به فروش برساند که این موضوعات با دیگر پرچمداران نظیر پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان مقایسه می‌شود. این درحالی است که رایانه‌های شخصی هم بازار بسیار عالی و بزرگی دارد. هم‌چنین، موضوع توان اجرایی کنسول سوئیچ با دیگر پلتفرم‌های مذکور نیز وجود دارد.

در پایان لازم به ذکر است، بازی Star Wars Battlefront II در تاریخ جمعه، ۲۶ آبان برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر