شبکه استیم از الان به کاربران خود اجازه ارسال گیفت کارت‌های دیجیتالی را می‌دهد

در ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ , 15:47:44
پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت والو (Valve), فروشگاه استیم (Steam)

«استیم»، قابلیت جدید ارسال گیفت کارت‌های دیجیتالی به دوستان را معرفی کرد، در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

با نزدیک شدن Halloween، جمعه سیاه یا همان Black Friday و فروش زمستانه شبکه استیم، این اقدام بسیار دقیق، هوشمندانه و به‌موقع است. این قابلیت جدید، به‌آسانی به شما اجازه می‌دهد تا از میان گیفت کارت‌های دیجیتالی در دسترس، یکی را انتخاب کنید و برای هرکسی دوست دارید آن را ارسال نمایید؛ شما حتی می‌توانید برای آن‌ها پول نقد ارسال نمایید تا بتوانند با استفاده از آن در شبکه استیم اقدام به خرید نمایند. شما می‌توانید از بین کارت‌های ۵، ۱۰، ۲۵، ۵۰ و ‌۱۰۰دلاری، رقم دلخواه خود را انتخاب کنید.

صفحه خرید گیفت کارت‌ها با مقداری چاشنی مخفی‌کا‌‌ری ادغام شده است! به‌عنوان مثال شما نمی‌توانید وارد بخش جستجو شده و با جستجوی Gift Card اقدام به خرید یکی از آن‌ها کنید، بلکه باید از طریق لینک مخصوص این کار، اقام به خرید کنید. همچنین این محصول جدید تنها در درون شبکه استیم و برای لیست دوستان قابل ارسال است.

جدا از این موارد، به نظر نمی‌رسد که شما امکان خرید هم‌زمان چند عدد گیفت کارت را داشته باشید و از کیف پول استیم خود یا همان (Steam Wallet) نیز نمی‌توانید برای این خرید استفاده کنید.

گیفت کارت‌های معمولی استیم سالهاست که با همین نام در حال فروش هستند، اما آوردن آنها به شبکه فروشگاه دیجیتالی چیزی است که سال‌ها طرفداران این مجموعه به دنبالش بوده‌اند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر