انقلاب در بازی Dota2 با‌‌‌ به‌روز رسانی جدید Dueling Fates

در ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ , 17:46:53
بازی دوتا (DotA), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت والو (Valve), فروشگاه استیم (Steam)

کمپانی Valve به تازگی به‌روز رسانی جدیدی را برای پر طرفدارترین بازی‌آنلاین خود یعنی‌ بازی Dota2 منتشر کرده است. در ادامه قصد داریم نگاهی به قابلیت‌ها و تغییرهای جدید این به‌روز رسانی یعنی Patch ۷.۰۷ بیندازیم؛ با دنیای بازی همراه باشید.

اولین‌ و مهم‌‌‌‌‌ترین نکته، اضافه‌شدن دو هیروی‌‌ جدید به نام‌های (Pangolier-Mele) و (DarkWillow-Ranged)‌، به این عنوان است که در ادامه تصویری از آن‌ها را مشاهده میکنید:

بازی دوتا (DotA), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت والو (Valve), فروشگاه استیم (Steam)

 

قابلیت و جادوهای Pangolier:

  • جادوی اول به نام: SWASHBUCKLE بازی دوتا (DotA), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت والو (Valve), فروشگاه استیم (Steam)

این جادو به Pangolier این قابلیت را می‌دهد که به سرعت از یک نقطه به نقطه‌ای دیگر در فاصله‌ای نزدیک جا به جا شود. همچنین دشمنانی که در شعاع حرکت Pangolier در هنگام جا به جا شدن با این جادو قرار بگیرند از وی شلیک‌هایی با قدرت Physical damage با مقادیر مشخص شده‌ای دریافت خواهند کرد.

  • جادوی دوم به نام: SHIELD CRASH بازی دوتا (DotA), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت والو (Valve), فروشگاه استیم (Steam)

با استفاده از این جادو Pangolier قادر است تا با پریدن و کوبیدن دوباره خود به سطح زمین به دشمنانی که در شعاع مشخصی از اطراف او قرار دارند آسیبی را وارد کند و همچنین به صورت موقت میزان آسیب زدن آن‌ها به خودش را کم کند.

  • جادوی سوم به نام: HEARTPIERCER بازی دوتا (DotA), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت والو (Valve), فروشگاه استیم (Steam)

از آنجایی که Pangolier به خوبی دشمنانش را می‌شناسد، با استفاده از این قابلیت به چابکی شمشیر خود را حرکت داده و به Attack خود این شانس را می‌دهد که هدف مشخص شده را برای مدت کوتاهی Slow و همچنین Armor او را منفی کند.

  • جادوی نهایی [Ultimate] به نام: ROLLING THUNDER بازی دوتا (DotA), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت والو (Valve), فروشگاه استیم (Steam)

آخرین جادوی این هیرو همان‌طور که از اسم آن مشخص است باعث می‌شود تا هیرو حالتی کروی به خود بگیرد و به سمت دشمنان‌اش قِل‌‌ بخورد! همچنین کسی که بر سر راه وی قرار بگیرد Stun شده و مقداری Damage نیز دریافت خواهد کرد. لازم به ذکر است، هنگامی که شما مشغول استفاده از این جادو هستید، این اجازه را دارید تا از قابلیت Shield Crash که در بالا توضیح داده شده است نیز استفاده نمایید.

 

قابلیت و جادوهای DarkWillow:

  • جادوی اول به نام: DRAMBLE MAZE بازی دوتا (DotA), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت والو (Valve), فروشگاه استیم (Steam)

اولین قابلیت این هیرو به او این اجازه را می‌دهد تا با ایجاد یک شکل مارپیچ از بوته های جنگلی، دشمنانی که به آن ها وارد می‌شوند را برای لحظاتی Root کرده و به آن‌ها اجازه حرکت ندهد.

  • جادوی دوم به نام: SHADOW REALM بازی دوتا (DotA), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت والو (Valve), فروشگاه استیم (Steam)

او با ورود به دنیای سایه‌ها غیرقابل Target کردن شده و به ازای هر Attack، تا زمانی که در این حالت قرار دارد، میزان Magic Damage خود را افزایش می‌دهد.

  • جادوی سوم به نام: CURSED CROWN بازی دوتا (DotA), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت والو (Valve), فروشگاه استیم (Steam)

DarkWillow، تاجی نفرین شده را به سوی دشمن فرستاده، هدف مورد نظر و کسانی که در اطراف او و در شعاع جادو قرار دارند، پس از چهار ثانیه Stun می‌شوند.

  • جادوی چهارم به نام: BEDLAM بازی دوتا (DotA), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت والو (Valve), فروشگاه استیم (Steam)

با فعال کردن این جادو دایره‌ای دور هیرو ایجاد میشود و دشمنانی که در شعاع آن قرار بگیرند، Damage دریافت خواهند کرد. همچنین باید بدانید که از این جادو در هنگام استفاده از جادوی نهایی یا Terrorize نمی‌توان استفاده کرد.

  • جادوی نهایی [Ultimate] به نام: TERRORIZE بازی دوتا (DotA), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت والو (Valve), فروشگاه استیم (Steam)

آخرین قابلیت و جادوی هیرو به این صورت است که هاله‌ای از ترس را به سوی اهداف خود فرستاده و آن‌ها را مجبور می‌کند که تا Fountain فرار کنند. همچنین از این جادو نمی‌توان در هنگام استفاده از Bedlam استفاده کرد.

 

تغییراتی در سیستم Ranking MMR:

سیستم Ranking جدید به این صورت است که دارای هفت مدال مختلف است و هر مدال نیز پنج ستاره دارد. به زبانی ساده‌تر، در اولین فصل بازی‌ها این سطوح مشخص شده و سپس در فصل‌های بعدی قابل مشاهده است. این سیستم به صورت خودکار در ابتدای هر فصل MMR ها را Calibrate کرده و در پروفایل شما ثبت می‌کند. این فرصت بسیار خوبی برای گیمرهای این رشته است تا بتوانند مقداری طعم Balance بودن Skill ها را بچشند و با گیمرهای هم سطح خود بازی کنند. در ادامه تصویری از مدال‌های سیستم Ranking جدید و یک مدال که به عنوان مثال ستاره‌دار شده است را مشاهده می‌کنید:

بازی دوتا (DotA), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت والو (Valve), فروشگاه استیم (Steam)

بازی دوتا (DotA), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت والو (Valve), فروشگاه استیم (Steam)

 

Mode جدید برای بازی به نام Turbo:

این Mode جدید کاملا شرایطی مانند All picks را دارد، با این تفاوت که میزان Gold و EXP بیشتر شده، ساختمان‌ها و Towerها ضعیف‌تر شده‌اند. همچنین Respawn time هیروها کمتر است و در هر نقطه از Map اگر اقدام به خرید کنید، Item را به صورت مستقیم دریافت خواهید کرد.

بازی دوتا (DotA), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت والو (Valve), فروشگاه استیم (Steam)

تغییر چهره و یا به اصطلاح Remodel شدن هیرو Ancient Apparition:

اکنون Kaldr، با افزوده شدن حالت Ambient effect و تغییراتی دیگر، بسیار جذاب‌تر به نظر می‌رسد و برای مبارزه آماده است!

بازی دوتا (DotA), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت والو (Valve), فروشگاه استیم (Steam)

تغییر حالت Ping یا همان هشدار توسط بازیکنان در بازی به حالت Ping wheel:

با ایجاد شدن دسترسی‌های جدید توسط سیستم جدید Ping در بازی به نام Ping wheel اکنون بازیکنان ابزار ارتباطی مجهزی را در اختیار خود دارند که تا کنون همانند آن را نداشته‌اند. اکنون شما می‌توانید با Ping wheel حرکات و هدف هیروی خود را مشخص کنید، محلی را که فکر می‌کنید Ward دشمن کاشته شده است را هشدار دهید و یا دستورات حمله و عقب‌نشینی بدهید.

بازی دوتا (DotA), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت والو (Valve), فروشگاه استیم (Steam)

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که تغییرات بسیار زیادی در این به‌روز رسانی ایجاد شده است و شما می‌توانید با رفتن به این لینک تمامی آن‌ها را مشاهده کنید.


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. اصلا و ابدا این آپدیت رضایت بخش نیست، بعضی هیروها رو باگ کردن تغییرات بیهوده انجام دادن بازی خودش بالانس بود نیاز نداشت یکدفعه انقدر هیرو ها تغییر کنند می شد صرفاَ همین دو تا هیرو جدید رو اضافه کنند بدون اینکه هیروهای دیگه رو دستکاری کنند

    ۰۰
    1. مجبورن برای اینکه از یکنواختی احتمالی خودشون رو در بیارن به نظر من این کار رو کردن.
      حالا حالا ها هم باید آپدیت کنیم واسه فیکس های پیش رو

      ۰۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر