پیوستن «فیل اسپنسر» به تیم مدیران ارشد مایکروسافت نشان‌دهنده‌ی چیست؟

در ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ , 15:00:27
Phil Spencer, شرکت مایکروسافت (Microsoft)

شهریور ماه گذشته، «فیل اسپنسر» مدیر بخش اکس‌باکس شرکت مایکروسافت به تیم مدیران ارشد این شرکت ملحق شد تا در مقام نائب رئیس بخش بازی‌سازی فعالیت کند؛ در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

برای درک بهتر این انتخاب و تأثیر آن بر برند اکس‌باکس، وب‌سایت «دوال‌شاکرز» نظر «آرون گرین‌برگ» مدیر کل بازاریابی بازی‌های اکس‌باکس را جویا شده است.

گرین‌برگ اشاره می‌کند که انتصاب اسپنسر و این واقعیت که او اکنون گزارشات خود را مستقیماً باید به «ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت تحویل بدهد، از اهمیت راهبردی بازی‌سازی برای مایکروسافت حکایت می‌کند و منعکس‌کننده «کار بزرگی» است که این گروه موفق به انجام آن شده است.

پیش‌بینی تغییراتی که این انتخاب به همراه می‌آورد برای گرین‌برگ دشوار است، اما گرین‌برگ معتقد است همین که اسپنسر اکنون با مدیر عامل شرکت در جلسات مشترکی شرکت می‌کند و نظراتش را در مورد مباحث مشترکی بیان می‌کند، خود اتفاق خوبی محسوب می‌شود.

اکس‌باکس به اعتقاد گرین‌برگ یک «برند تجاری بزرگ» و بخش «اکس‌باکس لایو» آن یک سرویس بی‌مانند است که بازی‌ها و خدمات متنوعی را بر روی دستگاه‌های مختلف ارائه می‌دهد. برای نمونه، شما هم‌زمان می‌توانید «ماین‌کرفت» را در پلتفرم‌های رایانه شخصی، اکس‌باکس وان، موبایل و حتی نینتندو سوییچ بازی کنید. وقتی به کارهایی که مردم در اوقات فراغت‌شان انجام می‌دهد نگاه کنید، خواهید دید که بازی کردن قعطاً یکی از آن کارها است. ضمن آن‌که دیدن صرف بازی‌ها نیز این روزها به محبوبیت خاصی رسیده و دلیل سرمایه‌گذاری مایکروسافت در سرویس‌هایی نظیر «میکسر» (Mixer) نیز همین است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر