جزئیات تازه از نرخ فریم و رزولوشن بازی Resident Evil Revelations Collection در نینتندو سوییچ

در ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ , 17:41:40
Resident Evil, شرکت کپکام (Capcom), کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

خبرهای جدیدی در مورد بازی‌ Resident Evil Revelations Collection بر کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد؛ در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

بنابر نوشته وب‌سایت ژاپنی «اینساید گیمز»، اولین بازی مجموعه یعنی Resident Evil Revelations در حالت تلویزیونی با رزولوشن فول‌اچ‌دی (۱۰۸۰p) و در حالت دستی با رزولوشن اچ‌دی (۷۲۰p) روی نینتندو سوییچ رندر خواهد شد. ضمناً این بازی با ۶۰ فریم در ثانیه روی این دستگاه اجرا می‌شود.

دومین بازی این سری یعنی Resident Evil Revelations 2 با قسمت اول اندکی تفاوت خواهد داشت. این بازی با این حال باز هم مثل شماره اول در حالت تلویزیونی با رزولوشن فول‌اچ‌دی (۱۰۸۰p) و در حالت دستی با رزولوشن اچ‌دی (۷۲۰p) رندر می‌شود، اما برخلاف قسمت یکم، اجرای قسمت دوم بازی در حالت ۶۰ فریم در ثانیه بر روی سوئیچ طبق شنیده‌ها «دشوار» بوده چرا که از لحاظ بصری دارای جزئیات بیشتری است.

کنترل‌های حرکتی و همین‌طور HD Rumble نیز در این دو بازی قابل استفاده هستند. کنترلر راست برای نشانه‌گیری و کنترل سمت چپ برای تعویض خشاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قابلیت‌های حرکتی در صورت عدم تمایل می‌توانند غیرفعال شوند. در ضمن افراد در صورت تمایل می‌توانند از دو دسته برای بازی در حالت دو نفره استفاده کنند. در هر دو بازی قابلیت بازی به شکل آنلاین نیز وجود دارد.

بازی Resident Evil Revelations Collection در تاریخ ۷ آذرماه (۲۸ نوامبر) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر