«مایکروسافت» به داشتن تنوع بیشتری از بازی‌های انحصاری برای Xbox One علاقه‌مند است

در ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ , 13:45:45
Xbox One S, شرکت مایکروسافت (Microsoft), کنسول Xbox One, کنسول Xbox One X

در حال حاضر کنسول بازی نسل هشتی مایکروسافت، Xbox One دارای شماری از بازی‌های انحصاری است. با این حال مایکروسافت اعلام کرده که علاقه‌مند است تا تعداد بسیار بیشتری از این عناوین را داشته باشد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

مدیر اجرایی بخش Xbox شرکت مایکروسافت، «شنون لفتیس» (Shannon Loftis) در این‌باره گفته که این شرکت نه‌تنها در حال‌ آماده‌سازی تعدادی بازی انحصاری معرفی نشده‌ برای Xbox One است، بلکه ایده کلی این است که حداقل بیست عنوان جدید انحصاری به لیست بازی‌های  این کنسول اضافه شود. او در گفت‌وگویی با Gamespot گفت: «احساس میکنم شیوه کاری ما خوب و مورد قبول همه بوده‌است. من به وضوح از درخواست گیمرها برای بازی‌های بیشتر مطلع هستم. ما به طور قطع با چندین عنوان جدید و فوق‌العاده انحصاری روبه‌رو خواهیم بود.»

Xbox One S, شرکت مایکروسافت (Microsoft), کنسول Xbox One, کنسول Xbox One X

طبع ادعای Loftis در هنگام معرفی Xbox One X،  این شرکت علاوه بر چند پروژه محرمانه انحصاری، تولید عناوین انحصاری دیگری را نیز در برنامه خود دارد. او همچنین از سیاست‌های کمپانی در شیوه اتصال کنسول به رایانه‌های شخصی، یعنی پروژه (Play Anywhere) و عرضه عناوین Xbox One بر روی رایانه‌های شخصی دفاع کرد. سیاست‌هایی که برخی از دارند‌گان این کنسول از ‌آن‌ها ناراضی هستند. وی گفت‌:‌ «چه‌ دلیلی باعث این شده‌‌است که مردم از اضافه شدن پلتفرم‌ها و دستگاه‌های بیشتر برای بازی‌کردن ناراضی باشند؟ خصوصا در بحث بازی‌های مولتی‌پلیر که در این شکل تعداد بازیکنان آنلاین نیز بیشتر می‌شود»

جدیدترین ورژن کنسول نسل هشتی مایکروسافت، Xbox One X که قوی‌ترین کنسول حال حاضر دنیا نیز است این هفته راه‌اش را به بازار باز می‌کند. باید صبر کرد و دید که آیا مایکروسافت می‌تواند معضل بازی‌های انحصاری کم تعدادش را برطرف بکند یا به حرکت در روند کنونی بسنده خواهد کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر