بیش از ۸۵ میلیون نسخه از بازی GTA V به بازار عرضه شده است

در ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ , 14:53:46
GTA V, NBA 2K18, شرکت راک استار گیمر (Rockstar Games)

طبق گزارش مالی شرکت «تیک-تو» تا پایان ماه سپتامبر (هشت مهر) بازی Grand Theft Auto V همچنان در اوج به سر می‌برد. تعداد نسخه‌های عرضه شده این اثر به بازارهای جهانی از مرز ۸۵ میلیون نسخه عبور کرده‌است و سود بسیار قابل توجهی را نصیب این شرکت کرده‌است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

جالب است که تعداد نسخه‌های عرضه‌شده به بازار GTA V تا پایان ماه می میلادی ۸۰ میلیون نسخه بود. طبق اعلام «تیک-تو» GTA V در حال حاضر بدل به پرفروش‌ترین بازی ویدئویی تاریخ آمریکا شده‌است. فروش این بازی از بازی Wii Sports که ۸۲.۸۳ میلیون نسخه در جهان فروش داشته است، عبور کرده و  هر چند Wii Sport به همراه کنسول Wii در یک بسته عرضه شده‌بود اما GTA V به تنهایی توانسته‌است به این فروش حیرت‌انگیز دست پیدا کند.

کمپانی «تیک-تو» موفق شده‌است درآمد مالی خود را در این سه ماه به رقم ۴۳۳.۶ میلیون دلار برساند که نسبت به درآمد پارسال این شرکت در بازه‌ی زمانی یکسان، ۴۲۰.۲ میلیون دلار رشد داشته‌است. همچنین در بخش هزینه‌های پرداختی مصرف‌کنندگان که شامل درآمد کسب‌شده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای و بسته‌های الحاقی می‌شود، کمپانی تیک-تو به میزان ۶۶ درصد با رشد روبرو بوده. نکته قابل توجه اینجاست که ۴۸ درصد از درآمد کل گزارش مالی سه‌ماهه کمپانی مربوط به بخش هزینه‌های پرداختی مصرف‌کنندگان است.

در ادامه این کمپانی اعلام کرد که بازی NBA 2K18 لانچ موفقی داشته و از زمان عرضه تاکنون بیش از ۶ میلیون نسخه از این بازی به بازار‌های جهانی عرضه شده‌است که نسبت به بازی NBA 2K17 میزان ۲۰ درصد رشد را نشان می‌دهد. هزینه‌های پرداختی مصرف‌کنندگان برای بازی شامل پرداخت‌های درون برنامه‌ای طبق اعلام «استراوس زلنیک» مدیر کمپانی تیک‌-تو، نیز ۵۸ درصد رشد کرده‌است. همچنین او در ادامه اعلام کرد که کمپانی از عملکرد بازی NBA 2K18  بر روی کنسول نینتندو سوئیچ راضیست. انتظار می‌رود این بازی تبدیل به پرفروش‌ترین بازی ورزشی تاریخ این کمپانی شود.

مدیریت کمپانی تیک-تو در ادامه گزارش مالی از بازی L.A Noire نیز صحبت کردند و مشخص شد، تعداد ۷.۵ میلیون نسخه از این بازی راهی بازار شده‌. به تازگی نیز قرار است در تاریخ ۲۳ آبان ۹۶ این محصول برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ عرضه شود. نسخه واقعیت مجازی بازی نیز در دست ساخت می‌باشد.

در بخش نهایی گزارش مالی میزان درامد حاصل از  فروش محتویات دیجیتالی کمپانی تیک-تو طبق گزارش مالی به ۳۰۲.۹ میلیون دلار رسیده که نسبت به رقم ۲۳۰.۸ میلیون دلاری پارسال در همین بازه زمانی ۳۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. این مقدار فروش ۶۸ درصد از سهم کل درآمد ۴۳۳.۶ میلیون دلاری کمپانی را نیز در بر می‌گیرد. به علاوه فروش بازی‌های قدیمی تیک-تو نیز همچنان قوی بوده و درآمد حاصل از آن‌ها ۳۱۰.۵ میلیون دلار به رهبری سری GTA و NBA می‌باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر