سری جدید NieR از همین حالا در حال ساخت است

در ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ , 17:36:51
NieR, Nier: Automata

بازی NieR: Automata یکی از شگفتی‌های سال ۲۰۱۷ بود. خیلی‌ها به این نتیجه رسیدند که NieR فوق‌العاده است. بعد از موفقیت آخرین بازی آن، حالا این دنباله بسیار مورد توجه قرار گرفته و مردم منتظر نسخه‌ی بعدی آن هستند. خبر خوش برای این دسته از هوادارن این است که طبق گفته‌های «یوسوکه سایتو» (Yosuke Saito)، تهیه‌کننده‌ی بازی،نسخه‌ی بعدی ممکن است زودتر از حد انتظار منتشر شود. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

یوسوکه سایتو در آخرین مقاله‌ی Dengeki PlayStation مصاحبه‌ای انجام داده و در آن عنوان کرده است که کار کردن روی نسخه‌ی بعدی بازی از هم‌اکنون شروع شده است. او گفت:

همان‌طور که شاید از استخدام افراد جدید برای سناریونویسی حدس زده‌اید، در حال ساخت تنظیمات بازی هستیم. امیدوارم مشتاق آمدن بازی جدید باشید.

درحالی‌که تنظیمات NieR یکی از نقاط قوت در فروش آن بوده، چیزی که واقعاً باعث شد NieR: Automata به یکی از بهترین‌های سال بدل شود، همکاری «یوکو تارو» (Yoko Taro) و شرکت «پلاتینیوم» (Platinum Games) بود. حضور این دو عنصر برای تضمین برابری کیفیت بازی جدید با نسل قبلی ضروری است.

متأسفانه در حال حاضر مشخص نیست که این دو در ساخت بازی نقش خواهند داشت یا خیر. پلاتینیوم فقط در ساخت نسخه‌ی Automata دخیل بوده و یوکو تارو هم نویسنده‌ای دمدمی مزاج است. سایتو در این‌باره می‌گوید:

همین‌طور است… یوکو می‌گوید تا زمانی که دستمزدش را دریافت کند هرکاری انجام خواهد داد، اما هیچ کس اندازه‌ی او نیست که پول نتواند تغییرش دهد. او تنها کاری را انجام می‌دهد که دوست دارد. پس من سعیم را می‌کنم کارهایی که دوست ندارد آن‌ها را انجام دهد را به او یادآوری کنم تا او را به سمت کارهایی که خودم دوست دارم انجام دهم، هدایت کنم (می‌خندد).

مطمئناً علاقه‌مند هستیم تا در ماه‌های آینده خبرهای بیش‌تری را درباره‌ی عنوان بعدی NieR بشنویم. امیدواریم که طرفین مناسب برای ساخت بازی همکاری کنند که اگر این اتفاق نیفتد مایه‌ی شرمساری است؛ آن هم پس از درخشش Automata.

 


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. یکی از معدود بازی هایی که بعد از مدت ها با داستان زیبا و گیم پلی خوبش منو درگیر خودش کرد .
    قسمت های دوم معمولا بازی بدی نمیشن . امیدوارم این بازی هم جزو همون بازی ها باشه .

    ۰۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر