بازی Assassin’s Creed Origins روی اکس‌باکس وان اکس بهترین کیفیت نمایش را دارد

در ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ , 09:45:21
PlayStation Pro, بازی Assassin's Creed: Origins, پلی‌استیشن 4 پرو, شرکت یوبی سافت (Ubisoft), کنسول Xbox One X

نتایج نشان می‌دهند که ما اگر رایانه‌های قدرتمند را به حساب نیاوریم، نسخه اکس‌باکس وان اکس بازی Assassin’s Creed Origin، بهترین کیفیت نمایش را داراست؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

با توجه به تجزیه و تحلیل جدیدی از سایت Digital Foundry، بازی Assassin’s Creed Origins از آن دسته از بازی‌هایی است که به‌صورت پیش‌فرض دارای نسخه اکس‌باکس وان اکس هستند و تصاویری که در این دستگاه تولید می‌شوند تجربه فوق‌العاده‌ای از بازی را به گیمر منتقل نمایش می‌دهند.

به‌طور کلی به لطف ارتقا جدید در وضوح تصویر، تجربه این بازی در اکس‌باکس وان اکس مقداری بهتر از پلی‌استیشن ۴ پرو است. بازی Assassin’s Creed Origins، از یک سیستم وضوح تصویر پویا در تمام کنسول‌ها استفاده می‌کند؛ اما در مقایسه با پلی‌استیشن ۴ پرو که بالاترین وضوح تصویر این بازی در آن ۱۵۸۴×۲۸۱۶ است، این بازی می‌تواند در اکس‌باکس وان اکس این وضوح را تا ۲۰۱۶×۳۵۸۴ افزایش دهد.

PlayStation Pro, بازی Assassin's Creed: Origins, پلی‌استیشن 4 پرو, شرکت یوبی سافت (Ubisoft), کنسول Xbox One X

بر اساس این توضیحات، شما می‌توانید به طور متوسط ۱۷۰۰ پیکسل در اکس‌باکس وان اکس و ۱۴۴۰ پیکسل در پلی‌استیشن ۴ مشاهده کنید. اما این موضوع فقط در مورد وضوح تصویر نیست بلکه کیفیت بافت‌ها و وضوح سایه ها نیز بسیار قابل مشاهده هستند. با این حساب وضوح این بازی در اکس‌باکس وان اکس، چیزی بین بالاترین تنظیمات گرافیکی رایانه شخصی و پلی‌استیشن ۴ پرو است.

متاسفانه شما با تمام این توضیحات، مقدار فریم بالاتری را دریافت نخواهید کرد و بازی Assassin’s Creed Origins در تمام کنسول ها دارای ۳۰ فریم بر ثانیه خواهد بود. این مقدار در دستگاه های اکس‌باکس وان اکس و پلی‌استیشن ۴ حالت بسیار سازگاری دارد ولی در اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ این میزان با مقداری ناسازگاری روبرو است.

اگر بخواهیم دوباره به موضوع اصلی برگردیم و به این فکر کنیم که شرایط برای اکس‌باکس وان اکس بهتر است، لازم است این را در نظر بگیریم که در اکثر عناوین ممکن است اصلا این تفاوت‌ها محسوس نباشند اما در برخی جزییات بسیار کوچک، اکس‌باکس وان اکس عملکرد بهتری از پلی‌استیشن ۴ پرو دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر