شرکت «الکترونیک آرتز» مالک رسمی استودیو «رسپاون» شد

در ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ , 12:00:16
Respawn Entertainment, Star Wars, Titanfall, Titanfall 2, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One

امروز، شرکت «الکترونیک آرتز» در اطلاعیه مطبوعاتی خود خبری پیرامون توافق خود با شرکت «رسپاون»، سازنده مجموعه «تایتان‌فال» (Titanfall) انجام داده و هم‌اکنون این ناشر مالک استودیو مذکور شده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

هم‌چنین عنوان شد استودیو درحال کار بر روی یک عنوان جدید از «تایتان‌فال» است. هم‌چنین آن‌ها روی یک بازی مختص واقعیت مجاری و بازی اکشن از دنیای «جنگ ستارگان» (Star Wars) به رهبری «استیگ اسموسن»، کارگردان ایده‌پرداز بازی «خدای جنگ ۳» (God of War 3) در حال توسعه است.

علاوه بر این، آقای «اندرو ویلسون» در مورد آینده و پتانسیل‌های این شرکت سخن گفت:

ما استودیو رسپاون را با یک چشم‌انداز فوق‌العاده روشن، با استعداد و خلاق می‌بینیم. مشارکت طولانی مدت ما برای یک هدف مشترک برای کنار زدن مرزها و ارائه تجربیات نوآورانه برای بازیکنان سراسر جهان ادامه دارد. در حال حاضر تیم رسپاون به تیم الکترونیک آرتز می‌پیوندد و ما برنامه‌های هیجان‌انگیر برای انجام کارهای فوق‌العاده در آینده، خواهیم داشت.

از طرفی آقای «وینس زامپلا» رئیس شرکت رسپاون اشاره کرد این شرکت هم‌چنان آزادی در خلاقیت و هدف خودش را حفظ خواهد کرد:

ما استودیو رسپاون را با هدف ایجاد یک استودیو با چند تن از بهترین استعدادهای این صنعت آغاز کردیم و به عنوان یکی از توسعه‌دهندگان برتر در این صنعت شناخته شدیم. ما اکنون احساس کردیم زمان برای پیوستن به مکانی است که بتواند نیاز ما در زمینه منابع و حمایت‌ها را در حالی که فرهنگ و آزادی خلاقیت در استودیو را حفط کند، برای موفقیت‌های درازمدت ما فرآهم کند. شرکت الکترونیک آرتز در طول این سال‌ها با دو شماره از «تایتان‌فال» به عنوان یک شریک بزرگ بوده و ما هم‌چنان هیجان‌زده هستیم تا نقاط قوت‌مان را ترکیب کنیم. این، یک گام رو به جلو برای رسپاون، الکترونیک آرتز و بازیکنان‌مان است.

الکترونیک آرتز مبلغ ۱۵۱ میلیون دلار را به‌صورت نقدی در همان ابتدای کار، ۱۶۴ میلیون دلار در دراز مدت در طی چهار سال و پاداش اضافی به ارزش ۱۴۰ میلیون دلار بسته به رسیدن به دستاوردها، نقطه عطف و غیره تا پایان سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر