اولین محتوای رایگان بازی Star Wars Battlefront II ماه آینده معرفی می‌شود

در ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ , 09:15:01
شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

قهرمانان جدید، وسایل نقلیه جدید، نقشه‌های جدید و قسمت جدیدی از حالت تک‌نفره در ماه دسامبر هم‌زمان با اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi برای بازی Star Wars Battlefront II معرفی خواهد شد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.


یکی از خبرهای مهمی که طی برگزاری مراسم EA Play اعلام شد، منصرف شدن شرکت Dice از ارائه Season pass برای بازی Star Wars Battlefront II بود و در عوض ارائه یک محتوای رایگان قابل دانلود از زمان معرفی بازی بود.
اتفاقاتی که در آخرین DLC ارائه شده رخ می‌دهد مربوط به موضوع آخرین فیلم جنگ ستارگان The Last Jedi است. محتوای جدید، مربوط به درگیری‌های Resistance و First Order است که در سه گانه آخر به آن‌ها اشاره شده می‌شود؛ همچنین کاربران می‌توانند یکی از این دو جناح را انتخاب و به نفع آن‌ها کار کنند.

جزییات نقشه‌ای که در ماه آینده معرفی می‌شود به شرح زیر است:
۱. شروع بازی با انتخاب یکی از طرف‌های جنگ است. در تاریخ ۱۴ آذر (۵ دسامبر) می‌توانید با گروه First Order متحد شوید و یا برای گروه انقلابیون (Resistance) مبارزه کنید. انتخاب شما خیلی مهم است، چون شما بخشی از مبارزه هستید که برای به دست آوردن پاداش‌ها تلاش می‌کنید و امتیاز ویژه کسب می‌کنید.
۲. مسائلی که خیلی سریع در روز ۲۲ آذر (۱۳دسامبر) اتفاق می‌افتد. قهرمان مورد علاقه شما، فین (Finn) به گروه مقاومت (Resistance) می‌پیوندد و کاپیتان فیسما (Captain Phisma) برای گروه First Order قدم به میدان جنگ (Battlefront) می‌گذارد. آنها طی هفته می‌توانند در بازی به کسب امتیاز و اعتبار بپردازند. هر گروهی که به پیروزی بیشتری در آخر هفته دست پیدا کند، امتیاز ویژه ارتقا برای کاپیتان فیسما و یا فین به دست می‌آورد.
۳. در تاریخ ۲۲ آذر (۱۳دسامبر) نقشه و وسایل نقلیه جدید هم اضافه می‌شوند. محتوای سینمایی Star Wars: The Last Jedi با نقشه یک سیاره جدید ادامه پیدا می‌کند که شامل Crait و نقشه The Starfighter Assault که توسط D’qar انجام می‌شود است، به همراه یک سفینه جدید به نام Tallie Lintra RZ-2 A-wing. همچنین سفینه Poe Dameron T-70 X-wing همراه با قابلیت‌های جدید که با الهام از فیلم Star Wars: The Last Jedi گرفته شده اضافه می‌شود.
۴. بازگشت Iden Versio؛ در Star Wars Battlefront II Resurrection شما در نقش فرمانده Iden Versio در روزی که First Order به قدرت می‌رسد ایفای نقش می‌کنید. این اتفاقات بخش جدید حالت داستانی و تک‌نفره بازی Star Wars Battlefront II را شامل می‌شود که از ۲۲ آذر (۱۳ دسامبر) در اختیاز کاربران قرار می‌گیرد.
۵. انتخاب شما که به عنوان کدام جناح مبارزه کنید مهم خواهد بود. به ماه دسامبر که نزدیک می‌شویم، انتخاب جناح شما تاثیر مستقیم در روند بازی خواهد داشت، همچنان که همراه با دیگر متحدان خود از سراسر دنیا در کنار یکدیگر نیز مبارزه می‌کنید.
مقداری از این محتوا در بازی از قبل وجود داشته، به‌غیر از فین و کاپیتان فیسما؛ اما وجود نقشه و وسایل نقلیه جدید یقیناً باعث خوشحالی کاربران خواهد شد.
نکته غافلگیرکننده در مورد این محتوای بازی Star Wars Battlefront II حضور خط داستانی Iden Versio است، در حالی که ما انتظار داشتیم محتوای رایگان جدید برای بخش چندنفره عرضه می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر