شرکت Square-Enix به شدت خواهان توسعه بیشتر نینتندو سوییچ است

در ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ , 15:06:41
PlayStation Pro, شرکت Square Enix, کنسول Xbox One, کنسول Xbox One X, کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

یکی از خبرنگاران فناوری به‌نام Takashi Mochizuki نقل قول‌های جالبی از شرکت Square-Enix را در این رابطه منتشر کرده است؛ در ادامه این خبر با دنیای بازی همراه باشید.

بر اساس گزارشات این خبرنگار، بازی Nier Automata تاکنون بیش از دو میلیون نسخه را به‌فروش رسانده است و تا آخر سال مالی جاری عنوان جدیدی از طرف شرکت Square-Enix منتشر نخواهد شد. بر این اساس، پروژه Octopath Traveler که هم‌اکنون نسخه دمو فوق‌العاده‌ای از آن نیز منتشر شده است و نسخه سوییچ عنوان Dragon Quest 11 نیز تا آخر سال جاری منتشر نخواهند شد. جالب‌تر این‌که بر اساس گفته جدیدی از شرکت Square-Enix، کنسول نینتندو سوییچ هسته‌ای مشابه با پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان دارد:

هسته درونی نینتندو سوییچ بسیار شبیه به پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان است و با برخی اصلاحات، انتشار بازی‌های یکسان روی هر سه پلتفرم دور از انتظار نیست.

چیزی که این گفته را جذاب می‌کند این است که شرکت Square-Enix همواره به دنبال این بوده تا به هر طریقی بتواند بازی Final Fantasy 15 را به کنسول نینتندو سوییچ بیاورد. ممکن است ما در آینده شاهد انتشار نسخه کامل این بازی روی این کنسول باشیم. آن‌ها در یکی از گزارشات خود گفتند:

کنسول نینتندو سوییچ یک کنسول ایده‌آل برای منتشر کردن بازی‌های میان رده است و از‌ آنجا که شرکت Square-Enix در تولید این نسل از بازی‌ها تخصص دارد، ما ‌می‌توانیم با همکاری و مشارکت طرح‌های خوبی را در این مورد به سرانجام برسانیم.

با این گفته شکی نیست که این شرکت محبوب با جدیت به همکاری مشترک با این کنسول ادامه خواهد داد. همچنین در اطلاعیه دیگری از سوی این شرکت گفته شد:‌

ما هیچ عنوانی را برای این کنسول چه آن‌هایی که در حال حاضر فعال، یا غیر‌فعال هستند را نادیده نخواهیم گرفت. شاید برخی از شرکت‌ها سوییچ را به‌عنوان یک کنسول برای انتشار بازی‌های مولی‌پلتفرم خود می‌بینند اما قصد ما تولید عناوینی مخصوص خود سوییچ است.

بر این اساس ما دریافتیم که این شرکت به دنبال احیای عناوین قدیمی نیز است. پس حتی بازسازی عناوینی مانند Chrono Trigger نیز دور از انتظار نیست.

تمام این‌ها نشانگر این است که ما در آینده شاهد انتشار عناوین بیشتری از سوی شرکت Square-Enix خواهیم بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر