برای دسترسی به تمام محتویات بازی Star Wars Battlefront II به ۴۵۰۰ ساعت زمان نیاز دارید

در ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ , 21:44:10
Star Wars, Star Wars Battlefront 2, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

طبق گزارش منتشر شده توسط یک بازیکن، برای دست‌یابی به تمام محتویات بازی Star Wars Battlefront II احتیاج به ۴۵۰۰ ساعت بازی یا حدود ۲۱۰۰ دلار نیاز است؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

این بازیکن گزارشی را منتشر کرده است که توضیحات کاملی درباره نحوه رسیدن به چنین محاسباتی را ارائه می دهد. اول از همه در این محاسبات فرض شده است که بازیکن تمام کارت‌های ستاره بازی یا همان Star Card ها را بر روی سطح سه در اختیار دارد. همچنین تمامی جایزه‌های یک‌باره مانند چالش‌ها و Crafting Part ها نیز حساب نشده است. بنابراین ما با صفر شروع خواهیم کرد.

او در متن خود توضیح داده است که:

کارت‌های به‌دست آمده از Loot Crateها به ترتیب؛ کارت سطح یک ۵۵ درصد وقت‌ها، کارت سطح دوم ۴۰ درصد وقت‌ها و کارت سطح سوم ۵ درصد وقت‌ها فرض شده است. اعتبار Duplicate نیز در بازی به ترتیب ۲۰۰ برای سطح یک، ۴۰۰ برای سطح دوم و ۶۰۰ برای سطح سوم فرض شده است. این موارد باعث شده است که میانگین سطح کارت‌ها ۱.۵ و میانگین اعتبار Duplicate در محاسبه ۳۰۰ شود. همچنین فرض شده است که هر Loot Crate دو کارت دارد. Crafting Parts نیز به طور میانگین ۵۰ فرض شده است. این‌ها باعث می‌شود که میانگین ارزش هر صندوق (هنگامی که کارت‌ها را در بازی به‌دست آوردید) شامل ۵۰۰ اعتبار و پنجاه Crafting Part شود. اعتبارها برای کم کردن هزینه صندوق های قهرمان از ۲۲۰۰ دلار به ۱۶۰۰ دلار محاسبه شده‌اند.

سپس او هزینه هر یک از کلاس‌ها و وسایل نقلیه مختلف در بازی را محسابه کرد. برای مثال، تعداد ۱۷ کارت برای هر چهار کلاس سرباز Trooper وجدو دارد که تعداد کل آن ۶۸ است. برای ارتقا کامل این کارت‌ها شما به میزان ۳۲.۶۴۰ Crafting Part نیاز است که برای رسیدن به چنین چیزی احتیاج به باز کردن ۶۳۵ Loot Crate است. این کار به ۹۵۰ ساعت (۲۳۸ ساعت برای هر کلاس) وقت نیاز خواهد داشت.

اوضاع وقتی بدتر می‌شود که هزینه‌ی کریستال‌ها (Crystal) را در بازی محسابه کنیم. فرض کنید شما می‌خواهید همه چیز را در بازی به‌دست آورید که برای این‌کار باید حدود ۳۱۱۱ صندوق Loot Crate را باز کنید که هزینه آن ۲۴۸.۸۸۰ کریستال است. حال فرض کنید شما کریستال‌ها را در بسته‌های صد دلاری خریداری نمایید که در این صورت به‌طور کلی باید ۲۱۰۰ دلار برای آن‌ها هزینه صرف کنید.

بازی Star Wars Battlefront II هم‌اکنون بر روی پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی درسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر