جزئیات به‌روز رسانی‌های رایگان بازی Middle-earth: Shadow of War مشخص شد

در ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ , 16:09:59
Middle-earth: Shadow Of War, Shadow Of War, شرکت برادران وارنر (Warner Bros)

در خبر تازه‌ای شرکت «برادران وارنر» (Warner Bros) از یک سری محتویات رایگان به‌مراه تاریخ انتشار آن‌ها برای بازی Middle-earth: Shadow of War رونمایی کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Middle-earth: Shadow of War در ماه سپتامبر به صورت جهانی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد و مدتی بعد نیز در ماه اکتبر تبدیل به پرفروش ترین بازی ماه نیز شد. حال شرکت براردان وارنر (Warner Bros)، ناشر بازی و استودیو «مونولیث» (Monolith Productions) سازنده بازی، از یک سری محتویات و به‌روز رسانی‌های رایگان برای بازی Shadow of War رونمایی کردند. لازم به ذکر است که قبل‌تر اعلام شده بود که قرار است چهار بسته گسترش‌دهنده پولی نیز در آینده برای این بازی منتشر شود.

محتویات رایگانی که روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ۹۶ (۲۱ نوامبر ۲۰۱۷) منتشر خواهند شد:

  • حالت Endless Siege: در این حالت شما باید از قلعه‌های خود در برابر ارتش «سائرون» دفاع کنید و از باز پس‌گیری «موردور» توسط ارباب سیاه جلوگیری کنید.
  • ویژگی Rebellion: تعدادی از «ارک‌ها» و «اولگ‌ها» در ارتش‌تان قصد شورش علیه شما و ارباب روشنایی را دارند و پس باید آن‌ها را از بین ببرید.
  • حالت Photo Mode بهبود‌یافته: در این به‌روز رسانی‌ یک سری فیلتر و ویژگی جدید به این حالت اضافه شده است.

در کنار محتویات رایگان بالا، اولین گسترش‌دهنده پولی بازی به نام The Slaughter Tribe که بخشی از «سیزن پس» بازی است، عرضه خواهد شد. این بسته شامل یک قبیله ارک جدید، قلعه‌ها، مینیون‌ها و دیگر موارد است.

محتویات رایگانی که روز سه‌شنبه ۱۴ آذر ۹۶ (۵ دسامبر ۲۰۱۷) منتشر خواهند شد:

  • حالت Fight Pitهای آنلاین: در این حالت می‌توانید دیگر بازیکن‌ها را به چالش بکشید و به‌صورت تک به تک تا پای جان با آن‌ها بجنگید و در صورت پیروزی جایزه‌های ویژه دریافت کنید.

محتویات رایگانی که روز سه‌شنبه ۲۱ آذر ۹۶ (۲۱ دسامبر ۲۰۱۷) منتشر خواهند شد:

  • درجه سختی Brutal: این درجه سختی حتی از درجه Nemesis سخت‌تر و چالش‌ برانگیزتر است و فرصت مجددی را در اختیار بازیکن قرار نمی‌دهد.

در کنار محتویات رایگانی که در ماه دسامبر عرضه خواهند شد، دومین بسته گسترش‌دهنده پولی بازی به نام The Outlaw Tribe  نیز منتشر خواهد شد. درست همانند گسترش‌دهنده The Slaughter Tribe، این بسته نیز شامل یک قبیله جدید، مینیون‌ها، قلعه‌ها و … جدید می‌شود.

محتویات بیشتر برای بازی Middle-earth: Shadow of War در بین ماه‌های دسامبر ۲۰۱۷ تا می ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. سومین و چهارمین گسترش‌دهنده بازی نیز به ترتیب در ماه‌های فوریه ۲۰۱۸ و می ۲۰۱۸ عرضه می‌شود.

سیزن پس بازی Middle-earth: Shadow of War هم‌اکنون با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به صورت جداگانه یا به عنوان بخشی از نسخه طلایی بازی به قیمت ۹۹.۹۹ دلار در دسترس است.

لازم به ذکر است گسترش‌دهنده‌های The Slaughter Tribe و Outlaw Tribe در کنار گسترش‌دهنده داستانی The Balde of Galadriel هر کدام به تنهایی با قیمت ۱۴.۹۹ دلار قیمت دارند. قیمت گسترش‌دهنده داستانی The Desolation of Mordor نیز با قیمت ۱۹.۹۹ دلار قابل خریداری می‌باشد.

در آخر می‌توانید تصویر مربوط به برنامه‌های زمانی انتشار محتویات رایگان و پولی بازی Middle-earth: Shadow of War تا پایان سال ۲۰۱۸ را مشاهده نمایید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر