بازی معرفی نشده EA دارای گیمپلی است که مشابه آن در هیچ بازی دیگری دیده نشده
«الکترونیک آرتز» دست به انتشار ویژگیهای باارزشی از بازی مورد انتظار و معرفی نشده اکشن، ماجراجویانه خود زده است. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.
نخستین باری که در مورد پروژه صحبت شد به سال ۲۰۱۵ بازمیگردد، زمانی که الکترونیک آرتز استودیوی Motive را در کشور کانادا تاسیس کرد. و در همان دوره خبر توسعه بازیای در ژانر Assassins Creed با سرپرستی خانم Jade Ramond طراح کارکشته سابق شرکت «یوبیسافت» که نزدیک به ۱۰ سال بر سری Assassins Creed کار میکرده، تائید شد.
درواقع الکترونیک آرتز با این عنوان قصد دارد یک خیز بزرگ به سمت بازیهای اکشن ماجراجویانه بردارد، چراکه باوجود موفقیتهای مستمر و درازمدت عناوینی همچون Assassins Creed در این ژانر، EA مدت زیادی از اینگونه بازیها دور بوده است.
در هفتهای که گذشت مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز Blake Jorgensen طی مصاحبهای در کنفرانس جهانی تکنولوژی UBS کمی از پروژه مخفیشان صحبت کرد و در صحبتهایش تاکید بیشتری بر گیمپلی منحصربهفرد و بیمانندش داشت.
آقای Jorgensen میگوید:
ما یک تیم بزرگ در Montreal تشکیل دادیم که درحال توسعه عنوان اکشن جدیدی هستند و احتمالا تاریخ انتشار آن تا سال ۲۰۲۱ زمان میبرد.
وی در ادامه افزود:
یک بازی جدید با عناصر فراوان گیمپلی جدید و قابلتوجهی که فکر نمیکنم کسی پیشازاین نظیر آن را دیده باشد.
آقای Jorgensen تکرار کردند که شرکت EA فاقد یک فرانچایز بزرگ در سبک اکشن ماجراجویانه است که قصد داریم این کمبود را با بازی درحال توسعه مان جبران کنیم.
او همچنین اشارهای به بازی Anthem کردند که بازی اکشن بزرگ دیگری است که الکترونیک آرتز بهشدت مشغول توسعه آن است:
این بازی از اهمیت ویژهای برای ما برخودار است. زیرا ما زمان زیادی صرف کار بر روی اینگونه عناوین نکرده بودیم و به جایش تمرکز خود را بر عناوین ورزشی و شوتر اولشخص گذاشته بودیم. بنابراین یک نقطه عطف برای ما محسوب میشود.
تا انتشار بازی Motive راه درازی باقی مانده است اما بازی Anthem در تاریخ نامشخصی در سال بعد عرضه میشود.