به‌روز رسانی جدید بازی Need for Speed Payback با اضافه‌کردن ماشین‌های جدید منتشر شد

در ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ , 15:31:01
Ghost Games, Need for Speed, Need for speed Payback, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

بازی Need for Speed Payback اولین به‌روز رسانی بزرگ خود را دریافت کرد. این به‌روز رسانی شامل رویدادها، اتومبیل‌ها و امکانات جدیدی خواهد بود؛ با دنیای بازی همراه باشید.

این به‌روز رسان با به‌روز رسان قبلی بازی که محتواهای جدیدی در بخش Speedcross اضافه خواهد کرد، ادغام شده است و تنها برای کسانی که نسخه Deluxe Edition بازی را خریداری کرده‌اند رایگان خواهد بود. کسانی که نسخه عادی بازی را دارند، باید این محتوا را خریداری کنند.

قابلیت جدید Speedcross به شما اجازه دسترسی‌ به ماشین های جدید را خواهد داد. این حالت بر اساس امتیاز کسب شده بوده و اجازه رقابت با دیگران را به شما می‌دهد. این مسابقات شامل‌ drifting، پرش، مانع‌های سرعت و… است و محیطی هیجان‌انگیز را برای شما رقم خواهند زد.

حالت جدید Speedcross شامل ۱۶ رویداد جدید است که ۴ مورد از آن‌ها برای همه‌ی مناطق بازی قابل دسترسی است. همچنین یکی‌دیگر از خودروهای جدید برای رویدادهای speedcross ماشین Infiniti Q60 S است.

علاوه بر این، شش خودرو دیگر نیز در لیست وجود دارد که پیش از این در طی بازی باید برای استفاده، آن‌‌ها را باز می‌کردید. اکنون می توانید قبل از باز شدن، به آنها دست پیدا کنید و از آن‌ها استفاده کنید.

«ماشین های رها شده» در حال حاضر در سراسر نقشه بازی یافت می شوند؛ رانندگانی که یکی از آن‌ها را پیدا کنند، در صورت تمایل به استفاده از آن، تحت تعقیب پلیس قرار خواهند گرفت. در صورت فرار از دست آن‌ها نیز می توانند ماشین را نگه دارند و تا زمانی دلخواه از آن استفاده کنند. پس از آن، در dealerships قفل می شود؛ جایی که می‌توانید آن ماشین را به طور دایم برای خود کنید.

استدیو Ghost Games در پستی راجع به به‌روز رسانی جدید گفت:

اولین ماشین که می‌توانید به جستجوی آن بپردازید the Mazda RX-7 Spirit R است (یکی از ماشین‌های بازشدنی قبلی). باقی اتومبیل‌ها نیز عبارت اند از:

– Volvo 242DL
– Volvo Amazon P130
– Plymouth Barracuda
– Nissan Skyline 2000 GTR
– BMW M3 Evolution II E30

همچنین این به‌روز رسان حالت بازی جدیدی را به چالش‌های Speedlist اضافه خواهد کرد. از این پس نیز می‌توانید از سه فرمان Logitech به صورت هم‌زمان استفاده کنید.

عنوان Need for Speed Payback هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر