نسخه بعدی بازی God of War شاید در مصر باستان یا سرزمین مایاها جریان داشته باشد

در ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ , 12:38:44
Cory Barlog, Kratos, PlayStation Pro, Santa Monica Studios, بازی خدای جنگ (God of War), شرکت سونی (Sony)

کوری بارلوگ اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که نسخه بعدی بازی God of War شاید در دوران مصر باستان یا سرزمین مایا‌ها جریان داشته باشد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

سری بازی‌های God of War و شخصیت اصلی آن یعنی کریتوس را می‌توان از محبوب‌ترین‌ها در دنیای بازی‌های ویدیویی دانست. تاکنون تمام نسخه‌های قبلی منتشر شده از بازی در دوران یونان باستان جریان داشته و افسانه‌های آن را روایت می‌کردند، اما در نسخه جدید به نام God of War، توسعه‌دهندگان در استودیو سانتا مونیکا (Santa Monica) به سراغ افسانه‌های نورس و یک فضای کاملا جدید رفته‌اند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، کوری بارلوگ، کارگردان بازی، اعلام کرد که نسخه بعدی بازی God of War ممکن است در دوران مصر باستان یا سرزمین مایا‌ها جریان داشته باشد. وی در مصاحبه با مجله گیم‌اینفورمر گفت:

نسخه‌های قبلی بازی خدای جنگ (GoW)، داستان کریتوس را در یونان باستان روایت می‌کردند. در نسخه جدید به نام God of War و ادامه سیستم اعتقاد اساطیری، کریتوس به سراغ افسانه‌های نورس رفته است. اما ما (توسعه‌دهندگان) در نهایت ممکن است در نسخه‌های بعدی به سراغ مصر باستان، مایا‌ها و به همین ترتیب دوره‌های دیگر برویم.

با توجه به اینکه نسخه جدید سری یعنی بازی God of War هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد و فقط اعلام شده در سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن عرضه خواهد شد، به نظر صحبت درباره نسخه بعدی بازی GoW،‌ البته اگر نسخه‌ای دیگر در کار باشد، زود بوده و نباید منتظر اطلاعات رسمی از آن برای مدتی باشیم. شنون استادستیل، رییس استودیو سانتا مونیکا نیز در ادامه مصاحبه درباره با مجله گیم‌اینفورمر اعلام کرد که بعد از عملکرد نه‌چندان عالی بازی God of War: Ascension، صحبت‌های زیادی در شرکت سونی درباره اینکه مجموعه God of War به استراحت نیاز دارد، در جریان بود:

در آن زمان افراد بسیاری، چه از داخل استودیو چه خارج از آن، اعتقاد داشتند که مجموعه God of War به استراحت نیاز دارد. کوری بارلوگ نیز گفته بود که ساخت نسخه جدید از این بازی کار بسیار سختی خواهد بود. حتی با وجود اینکه من ایده‌هایی در اختیار بارلوگ قرار دادم، او رو به من گفت که ایده‌هایت باید بسیار عالی و متقاعد کننده باشند تا یک نسخه دیگر از این بازی ساخته شود.

کوری بارلوگ در ادامه مصاحبه با مجله گیم‌اینفورمر اعلام کرد که سری God of War نیاز دارد که بزرگ‌تر از آنچه الان است، شود از حیث محبوبیت نیز در اندازه‌ بازی‌هایی مثل Uncharted یا Assassin’s Creed ظاهر شود:

مساله داشتن مخاطب برای من اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که من فکر می‌کنم ما به مخاطبین بیشتری برای بازی  God of War احتیاج داریم. من می‌خواهم که این بازی محبوبیت بیشتری پیدا کرده و از نظر مخاطب نیز در اندازه‌ بازی‌های آنچارتد و اساسینز کرید ظاهر شود. ما می‌خواهیم که این مجموعه رشد بزرگی کند و گسترش یابد.

در نهایت، استادستیل درباره دلایل ساخت نسخه جدید بازی God of War که در محیطی کاملا جدید (اسکاندیناوی) جریان دارد، صحبت کرد. طبق گفته‌های وی، مجموعه قبلی God of War که در یونان باستان جریان داشت،‌ قدیمی و خط داستانی کریتوس خشمگین در این محیط اشباع شده و دیگر ایده‌ی جدیدی به شمار نمی‌رود. بنابراین توسعه‌دهنددگان در استودیو سانتا مونیکا تصمیم گرفتند برای تقویت و روح تازه بخشیدن به بازی، در نسخه جدید آن به سراغ محیطی جدید با ایده‌های کاملا جدید و تغییرات بزرگ بروند.

بازی God of War در سال ۲۰۱۸ میلادی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ به صورت انحصاری عرضه خواهد شد. در می‌توانید تصویر مربوط به کاور شماره جدید مجله گیم‌اینفورمر که مربوط به بازی God of War است را مشاهده نمایید:

Cory Barlog, Kratos, PlayStation Pro, Santa Monica Studios, بازی خدای جنگ (God of War), شرکت سونی (Sony)


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر