تاریخ انتشار بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire مشخص شد

در ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ , 18:30:36
Obsidian, Pillars of Eternity, Pillars of Eternity II: Deadfire

شماره اول Pillars of Eternity، عنوانی تحسین شده از استودیو «ابسیدین» بود که موفق شد مورد تحسین منتقدین و البته بازیکنان قرار گیرد. حال، بعد از معرفی بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire به تازگی تاریخ انتشار آن هم اعلام گردید. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

طبق زمان‌بندی شرکت «ابسیدین»، بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire در تاریخ سه شنبه، ۱۴ فروردین منتشر می‌شود. سازنده هم‌چنین جزئیات نسخه پیش‌خرید این نسخه را منتشر کرد که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم. علاوه بر این، سازنده با انتشار پستی در توئیتر تاریخ انتشار و نسخه‌های پیش‌خرید را معرفی کرد:

ما بسیار خوشحالیم تا اعلام کنیم نسخه‌های پیش‌خرید Pillars of Eternity II: #Deadfire هم‌اکنون در دسترس است و هم‌چنین تاریخ انتشار بازی، سه شنبه، ۱۴ فروردین خواهد بود!

نسخه پیش‎‌خرید در سه نسخه عرضه می‌شود؛ اولین نسخه، با قیمت ۴۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود و تنها شامل بازی اصلی خواهد بود. نسخه دیلاکس، شامل موسیقی متن، آیتم‌های ویژه درون بازی، نقشه بازی و کتاب راهنمای دیجیتال است. در نهایت، آخرین نسخه معرفی شده با نام ابسدیدین ادیشن و قیمت ۷۴.۹۹ (نسخه دیجیتالی) دلاری عرضه می‌شود که شامل تمامی محتویات نسخه دیجیتال دیلاکس به علاوه سیزن پس بازی است. البته، نسخه فیزیکی ابسیدین ادیشن با قیمت ۷۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود.

در پایان لازم به ذکر است، بازی Pillars of Eternity II: Deadfire در تاریخ سه شنبه، ۱۴ فروردین برای پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه، می‌توانید تصاویری از جزئیات نسخه پیش‌خرید بازی را مشاهده کنید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر