تماشا کنید: تریلر هنگام انتشار دومین بسته‌الحاقی بازی Wolfenstein II: The New Colossus

در ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ , 10:00:27
Wolfenstein II: The New Colossus, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت بتسدا (Bethesda Softworks), کنسول Xbox One, کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

شرکت بتسدا (Bethesda) هم‌زمان با عرضه دومین بسته‌الحاقی بازی Wolfenstein II: The New Colossus ، تریلر هنگام انتشار آن را نیز منتشر کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

شرکت بتسدا (Bethesda) در جدیدترین اخبار بازی‌های ویدیویی، دومین بسته‌الحاقی بازی Wolfenstein II: The New Colossus به نام The Diaries of Agent Silent Death را در کنار تریلر هنگام انتشار آن، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر کرد. این بسته‌الحاقی بازیکنان را به یک ماجراجویی جدید در استودیو فیلم‌سازی نازی به نام Paragon Pictures می‌برد و آن‌ها را در قالب یک مامور OSS سابق به نام جسیکا ولینت ( Jessica Valiant) قرار می‌دهد، که به دنبال انتقام برای قتل همسرش است. جسیکا از ترفند‌های مخفی‌کاری زیادی استفاده می‌کند به طوری که می‌تواند از پشت به دشمنان چاقو بزند یا با اسفتاده از صدا خفه‌کن و بدون ایجاد سروصدا به آن‌ها شلیک کند. در ادامه ‌می‌توانید تریلر هنگام انتشار این بسته را مشاهده نمایید:

بسته‌الحاقی The Diaries of Agent Silent Death به عنوان بخشی از سیزن‌پس The Freedom Chronicles بازی Wolfenstein II: The New Colossus، به صورت جداگانه نیز با قیمت ۲۵ دلار قابل خریداری می‌باشد. لازم به ذکر است که سیزن‌پس بازی در کنار این بسته شامل مرحله جایزه Episode Zero، اولین بسته‌الحاقی آن به نام The Adventures of Gunslinger Joe و سومین و آخرین بسته‌الحاقی به نام The Amazing Deeds of Captain Wilkins که در آینده قرار است منتشر شود، می‌شود. هنوز اطلاعات زیادی از آخرین بسته بازی در دسترس نیست اما گفته می‌شود که در وظیف بازیکنان در آن، انهدام یک ماموریت نازی در آلاسکا می‌باشد.

در زیر می‌توانید شرح کامل شرکت بتسدا از بسته‌الحاقی The Diaries of Agent Silent Death را مطالعه نمایید:

شما قبلا با سروصدا و انفجار در قالب شخصیت‌های BJ Blazkowicz و Gunslinger Joe به نازی‌ها حمله کرده‌اید، حال اما نوبت به رویکرد مخفی‌کاری و یواشکی است. در بسته The Diaries of Agent Silent Death، شما باید برای از هم پاشیدن طرح شیطانی یک استودیو فیلم‌سازی نازی در کالیفرنیا به نام Paragon Pictures بجنگید. به عنوان یک مامور SSO سابق و قاتل حرفه‌ای به نام جسیکا ولینت، ملقب به مامور مرگ خاموش، شما در سایه‌ها مخفی شده و به دشمنان خود چاقو زده یا شلیک می‌کنید.

بازی Wolfenstein II: The New Colossus هم‌اکنون روی پلفترم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس می‌باشد. لازم به ذکر است که چندی پیش نسخه نینتندو سوییچ بازی نیز تایید شد که قرار است در سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر